Sygnatura: ZR/57/2025
Wejście w życie: 01.09.2025
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: Brak dokumentów powiązanych.
Zarządzenie Nr 57/2025
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z 28 sierpnia 2025 roku
w sprawie opisów stanowisk pracy pracowników niebędących nauczycielami akademickimi w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie
Działając na podstawie § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.) oraz § 3 ust. 2 Regulaminu wynagradzania pracowników Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Zarządzeniu Nr 34/2020 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 13 marca 2020 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1
- W Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, zwanym dalej Uniwersytetem, wprowadza się opisy stanowisk pracy pracowników niebędących nauczycielami akademickimi, zawierające wymagania kwalifikacyjne niezbędne do ich zajmowania.
- Opisy stanowisk pracy, o których mowa w ust. 1, przyporządkowane do poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu, zostały zawarte w załącznikach do niniejszego zarządzenia:
1) Akademia Biznesu – załącznik nr 1,
2) Akademickie Centrum Kultury – załącznik nr 2,
3) Archiwum – załącznik nr 3,
4) Biblioteka Uniwersytecka – załącznik nr 4,
5) Biuro ds. Kształcenia – załącznik nr 5,
6) Biuro ds. Studenckich – załącznik nr 6,
7) Biuro ds. Współpracy Międzynarodowej – załącznik nr 7,
8) Biuro Kanclerza – załącznik nr 8,
9) Biuro Kontroli Wewnętrznej i BHP – załącznik nr 9,
10) Biuro Nauki – załącznik nr 10,
11) Biuro Planowania i Monitoringu Finansowego – załącznik nr 11,
12) Biuro Prawne – załącznik nr 12,
13) Biuro Rektora – załącznik nr 13,
14) Centrum Biogospodarki i Energii Odnawialnej – załącznik nr 14,
15) Centrum Diagnostyki Radiowej Środowiska Kosmicznego – załącznik nr 15,
16) Centrum Informatyczne – załącznik nr 16,
17) Centrum Marketingu i Mediów – załącznik nr 17,
18) Centrum Popularyzacji Nauki i Innowacji Kortosfera – załącznik nr 18,
19) Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym – załącznik nr 19,
20) Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych – załącznik nr 20,
21) Dział Gospodarki Nieruchomościami – załącznik nr 21,
22) Dział HR – załącznik nr 22,
23) Dział Inwentaryzacji – załącznik nr 23,
24) Dział Inwestycji i Nadzoru Budowlanego – załącznik nr 24,
25) Dział Logistyki – załącznik nr 25,
26) Dział Obsługi Gospodarczej, Technicznej i Terenów Zieleni – załącznik nr 26,
27) Dział Obsługi Obiektów – załącznik nr 27,
28) Dział Zamówień Publicznych – załącznik nr 28,
29) Dziekanat – załącznik nr 29,
30) Filia w Ełku – załącznik nr 30,
31) Kancelaria Ogólna – załącznik nr 31,
32) Kanclerz – załącznik nr 32,
33) Kwestura – załącznik nr 33,
34) Ośrodek Naukowo-Dydaktyczny Laboratorium Diagnostyki Molekularnej – załącznik nr 34,
35) Pływalnia Uniwersytecka – załącznik nr 35,
36) Sekcja Audytu Wewnętrznego – załącznik nr 36,
37) Sekcja ds. Obsługi Administracyjnej Collegium Medicum – załącznik nr 37,
38) Stacja Dydaktyczno-Badawcza Bałdy – załącznik nr 38,
39) Stanowiska jednoosobowe – załącznik nr 39,
40) Straż Uniwersytecka – załącznik nr 40,
41) Studium Języków Obcych – załącznik nr 41,
42) Studium Wychowania Fizycznego i Sportu – załącznik nr 42,
43) Szkoła Doktorska – załącznik nr 43,
44) Uniwersyteckie Centrum Wsparcia – załącznik nr 44,
45) Uniwersytecki Dom Rotacyjny – załącznik nr 45,
46) Wydawnictwo – załącznik nr 46,
47) Wydział – załącznik nr 47,
48) Wydział Lekarski/Zakład Dydaktyki i Symulacji Medycznej CM z CSM – załącznik nr 48,
49) Wydział Matematyki i Informatyki/ Ośrodek Informatyczno-Sieciowy (WMiI) – załącznik nr 49,
50) Zakład Poligraficzny – załącznik nr 50,
51) Zespół Administrowania Obiektów i Obsługi Organizacji Społecznych – załącznik nr 51,
52) Zespół Pałacowo-Parkowy Łężany – załącznik nr 52.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 września 2025 roku.
Rektor
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM | ||
Data wytworzenia: |
28 sierpnia 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
28 sierpnia 2025 13:26 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
28 sierpnia 2025 14:34 |