Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura: ZR/57/2025

Wejście w życie: 01.09.2025

Ważny do: -

Dokumenty powiązane: Brak dokumentów powiązanych.

Zarządzenie Nr 57/2025
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z 28 sierpnia 2025 roku

 

w sprawie opisów stanowisk pracy pracowników niebędących nauczycielami akademickimi w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie

Działając na podstawie § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.) oraz § 3 ust. 2 Regulaminu wynagradzania pracowników Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Zarządzeniu Nr 34/2020 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 13 marca 2020 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.), zarządza się, co następuje:

§ 1

  1. W Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, zwanym dalej Uniwersytetem, wprowadza się opisy stanowisk pracy pracowników niebędących nauczycielami akademickimi, zawierające wymagania kwalifikacyjne niezbędne do ich zajmowania.
  2. Opisy stanowisk pracy, o których mowa w ust. 1, przyporządkowane do poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu, zostały zawarte w załącznikach do niniejszego zarządzenia:
    1) Akademia Biznesu – załącznik nr 1,
    2) Akademickie Centrum Kultury – załącznik nr 2,
    3) Archiwum – załącznik nr 3,
    4) Biblioteka Uniwersytecka – załącznik nr 4,
    5) Biuro ds. Kształcenia – załącznik nr 5,
    6) Biuro ds. Studenckich – załącznik nr 6,
    7) Biuro ds. Współpracy Międzynarodowej – załącznik nr 7,
    8) Biuro Kanclerza – załącznik nr 8,
    9) Biuro Kontroli Wewnętrznej i BHP – załącznik nr 9,
    10) Biuro Nauki – załącznik nr 10,
    11) Biuro Planowania i Monitoringu Finansowego – załącznik nr 11,
    12) Biuro Prawne – załącznik nr 12,
    13) Biuro Rektora – załącznik nr 13,
    14) Centrum Biogospodarki i Energii Odnawialnej – załącznik nr 14,
    15) Centrum Diagnostyki Radiowej Środowiska Kosmicznego – załącznik nr 15,
    16) Centrum Informatyczne – załącznik nr 16,
    17) Centrum Marketingu i Mediów – załącznik nr 17,
    18) Centrum Popularyzacji Nauki i Innowacji Kortosfera – załącznik nr 18,
    19) Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym – załącznik nr 19,
    20) Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych – załącznik nr 20,
    21) Dział Gospodarki Nieruchomościami – załącznik nr 21,
    22) Dział HR – załącznik nr 22,
    23) Dział Inwentaryzacji – załącznik nr 23,
    24) Dział Inwestycji i Nadzoru Budowlanego – załącznik nr 24,
    25) Dział Logistyki – załącznik nr 25,
    26) Dział Obsługi Gospodarczej, Technicznej i Terenów Zieleni – załącznik nr 26,
    27) Dział Obsługi Obiektów – załącznik nr 27,
    28) Dział Zamówień Publicznych – załącznik nr 28,
    29) Dziekanat – załącznik nr 29,
    30) Filia w Ełku – załącznik nr 30,
    31) Kancelaria Ogólna – załącznik nr 31,
    32) Kanclerz – załącznik nr 32,
    33) Kwestura – załącznik nr 33,
    34) Ośrodek Naukowo-Dydaktyczny Laboratorium Diagnostyki Molekularnej – załącznik nr 34,
    35) Pływalnia Uniwersytecka – załącznik nr 35,
    36) Sekcja Audytu Wewnętrznego – załącznik nr 36,
    37) Sekcja ds. Obsługi Administracyjnej Collegium Medicum – załącznik nr 37,
    38) Stacja Dydaktyczno-Badawcza Bałdy – załącznik nr 38,
    39) Stanowiska jednoosobowe – załącznik nr 39,
    40) Straż Uniwersytecka – załącznik nr 40,
    41) Studium Języków Obcych – załącznik nr 41,
    42) Studium Wychowania Fizycznego i Sportu – załącznik nr 42,
    43) Szkoła Doktorska – załącznik nr 43,
    44) Uniwersyteckie Centrum Wsparcia – załącznik nr 44,
    45) Uniwersytecki Dom Rotacyjny – załącznik nr 45,
    46) Wydawnictwo – załącznik nr 46,
    47) Wydział – załącznik nr 47,
    48) Wydział Lekarski/Zakład Dydaktyki i Symulacji Medycznej CM z CSM – załącznik nr 48,
    49) Wydział Matematyki i Informatyki/ Ośrodek Informatyczno-Sieciowy (WMiI) – załącznik nr 49,
    50) Zakład Poligraficzny – załącznik nr 50,
    51) Zespół Administrowania Obiektów i Obsługi Organizacji Społecznych – załącznik nr 51,
    52) Zespół Pałacowo-Parkowy Łężany – załącznik nr 52.

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 września 2025 roku.

 

Rektor
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM

Z 57_2025.pdf
1. Akademia Biznesu.pdf
2. Akademickie Centrum Kultury.pdf
3. Archiwum.pdf
4. Biblioteka Uniwersytecka.pdf
5. Biuro ds. Kształcenia.pdf
6. Biuro ds. Studenckich.pdf
7. Biuro ds._Współpracy Międzynarodowej.pdf
8. Biuro Kanclerza.pdf
9. Biuro Kontroli Wewnętrznej i BHP.pdf
10. Biuro Nauki.pdf
11. Biuro Planowania i Monitoringu Finansowego.pdf
12. Biuro Prawne.pdf
13. Biuro Rektora.pdf
14. Centrum Biogospodarki i Energii Odnawialnej.pdf
15. Centrum Diagnostyki Radiowej Środowiska Kosmicznego.pdf
16. Centrum Informatyczne.pdf
17. Centrum Marketingu i Mediów.pdf
18. Centrum Popularyzacji Nauki Kortosfera.pdf
19. Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym.pdf
20.Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych.pdf
21. Dział_Gospodarki_Nieruchomościami.pdf
22. Dział HR.pdf
23. Dział Inwentaryzacji.pdf
24. Dział Inwestycji i Nadzoru Budowlanego.pdf
25. Dział Logistyki.pdf
26. Dział Obsługi Gospodarczej Technicznej i Terenów Zielonych.pdf
27. Dział Obsługi Obiektów.pdf
28. Dział Zamówień Publicznych.pdf
29. Dziekanat.pdf
30. Filia w Ełku.pdf
31. Kancelaria Ogólna.pdf
32. Kanclerz.pdf
33. Kwestura.pdf
34. Ośrodek Naukowo Dydaktyczny LDM.pdf
35. Pływalnia Uniwersytecka.pdf
36. Sekcja Audytu Wewnętrznego.pdf
37. Sekcja ds. Obsługi Administracyjnej Collegium Medicum.pdf
38. Stacja_Dydaktyczno-Badawcza Bałdy.pdf
39. Stanowiska jednoosobowe.pdf
40. Straż Uniwersytecka.pdf
41. Studium Języków Obcych.pdf
42. Studium Wychowania Fizycznego i Sportu.pdf
43. Szkoła Doktorska.pdf
44. Uniwersyteckie Centrum Wsparcia.pdf
45. Uniwersytecki Dom Rotacyjny.pdf
46. Wydawnictwo.pdf
47. Wydział.pdf
48. Zakład Dydaktyki i Symulacji Medycznej CM z CSM.pdf
49. Ośrodek Informatyczno Sieciowy (WMiI).pdf
50. Zakład Poligraficzny.pdf
51. Zespół Administrowania Obiektów i Obsługi Organizacji Społecznych.pdf
52. Zespół Pałacowo-Parkowy Łężany.pdf
Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
Data wytworzenia:
28 sierpnia 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
28 sierpnia 2025 13:26
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
28 sierpnia 2025 14:34