Sygnatura: ZR/4/2025
Wejście w życie: 31.01.2025
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: ZR/27/2019 ZR/101/2020 ZR/32/2023 ZR/2/2020 ZR/58/2021 ZR/2/2022 ZR/10/2024 ZR/48/2022 ZR/77/2022 ZR/111/2023 ZR/25/2024 ZR/49/2024 ZR/17/2025
Zarządzenie Nr 4/2025
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 31 stycznia 2025 roku
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 27/2019 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.)
Działając na podstawie § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.), zarządza się co następuje:
§ 1
W załączniku do Zarządzenia Nr 27/2019 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.) wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 8 ust. 2 lit. d otrzymuje brzmienie: „d) zapomogi z powodu zgonu pracownika lub byłego pracownika udzielanej jego dzieciom po objęciu ich opieką Funduszu.”,
2) w § 10 ust. 1 otrzymuje brzmienie: „1. Udzielenie zapomogi w związku z długotrwałą lub nagłą chorobą wymaga udokumentowania choroby oraz wydatków na leczenie lub opiekę poniesionych na ten cel.”,
3) w § 10 ust. 4 otrzymuje brzmienie: „4. Udzielenie zapomogi z powodu zgonu członka najbliższej rodziny wymaga okazania odpisu aktu zgonu. Wnioski o udzielenie tej zapomogi mogą być składane w przeciągu roku od daty zdarzenia. Przy przyznawaniu zapomogi z powodu zgonu wymagane jest udokumentowanie dochodów netto z 3 ostatnich miesięcy.”,
4) w § 12 ust. 1 otrzymuje brzmienie: „1. Osoby wymienione w §5 ust. 1 pkt. 1-3 mogą otrzymać dofinansowanie do wypoczynku organizowanego we własnym zakresie po rozpatrzeniu terminowo złożonego wniosku, a w przypadku osób wymienionych w § 5 ust. 1 pkt. 1, jeżeli w danym roku kalendarzowym przysługująca im długość urlopu na to pozwala, po zaplanowaniu urlopu wypoczynkowego obejmującego przynajmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych w danym roku (łącznie z dniami wolnymi od pracy). Wysokość dofinansowania określa załącznik do Regulaminu (Załącznik
Nr 6 „Dofinansowanie wypoczynku organizowanego we własnym zakresie").”,
5) w § 15 ust. 18 otrzymuje brzmienie: „18. Podpisanie umowy pożyczki przez pożyczkobiorcę, Rektora i poręczycieli następuje po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o pożyczkę. Egzemplarze umowy otrzymują: Pożyczkobiorca oraz poręczyciele.”,
6) w § 19 ust. 8 otrzymuje brzmienie: „8. W przypadku imprez o ograniczonej liczbie miejsc o przyznaniu dofinansowania na dany typ świadczenia decyduje kryterium dochodowe.”,
7) w § 21 ust. 2 otrzymuje brzmienie: „2. Uniwersytet dysponuje letnimi i całorocznymi zakładowymi obiektami socjalnymi, przeznaczonymi na wypoczynek osób uprawnionych, udostępnianymi w trybie turnusowym oraz w trybie dobowym.”,
8) w § 21 ust. 8 otrzymuje brzmienie: „8. Turnus trwa 1 tydzień i zaczyna się w piątek lub w sobotę.”,
9) w § 21 skreśla się ust. 10,
10) w § 22 ust. 1 otrzymuje brzmienie: „ 1. Wnioski o skierowanie na turnus wypoczynkowy w ośrodku, według wzoru stanowiącego załącznik do Regulaminu (Załącznik Nr 13 „Wniosek o przyznanie skierowania uprawniającego do korzystania z zakładowych obiektów socjalnych”), należy złożyć w jednostce właściwej ds. socjalnych do dnia 5 maja. Wniosek zawiera imienną listę uczestników turnusu i tylko osoby wymienione we wniosku są uprawnione do uczestniczenia w turnusie.”,
11) w § 22 ust. 3 otrzymuje brzmienie: „3. Kolejność przyznawania skierowań na turnusy określana będzie na podstawie historii wcześniejszego z nich korzystania (korzystający rzadziej lub wcale mają pierwszeństwo przed korzystającymi częściej), a w przypadkach równorzędnych – na podstawie kryterium dochodowego.”,
12) w § 22 skreśla się ust. 8 i 9,
13) załącznik nr 5 otrzymuje brzmienie nadane w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia,
14) załącznik nr 6 otrzymuje brzmienie nadane w załączniku nr 2 do niniejszego zarządzenia,
15) załącznik nr 7 otrzymuje brzmienie nadane w załączniku nr 3 do niniejszego zarządzenia,
16) załącznik nr 9 otrzymuje brzmienie nadane w załączniku nr 4 do niniejszego zarządzenia,
17) załącznik nr 11 otrzymuje brzmienie nadane w załączniku nr 5 do niniejszego zarządzenia,
18) załącznik nr 12 otrzymuje brzmienie nadane w załączniku nr 6 do niniejszego zarządzenia,
19) załącznik nr 15 otrzymuje brzmienie nadane w załączniku nr 7 do niniejszego zarządzenia,
20) skreśla się załącznik nr 16,
21) załącznik nr 17 otrzymuje brzmienie nadane w załączniku nr 8 do niniejszego zarządzenia,
22) załącznik nr 19 otrzymuje brzmienie nadane w załączniku nr 9 do niniejszego zarządzenia,
23) załącznik nr 21 otrzymuje brzmienie nadane w załączniku nr 10 do niniejszego zarządzenia,
24) załącznik nr 24 otrzymuje brzmienie nadane w załączniku nr 11 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2025 roku.
Rektor
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM | ||
Data wytworzenia: |
31 stycznia 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
31 stycznia 2025 14:34 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
18 lutego 2025 08:39 |