Sygnatura: ZR/108/2024
Wejście w życie: 01.01.2025
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: ZR/78/2024 ZR/95/2023 ZR/88/2022 ZR/12/2023 ZR/72/2023 ZR/132/2023 ZR/2/2023 ZR/9/2022 ZR/19/2023 ZR/80/2023 ZR/54/2022 ZR/120/2023 ZR/26/2024 ZR/41/2024
Zarządzenie Nr 108/2024
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 23 grudnia 2024 roku
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 9/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 8 lutego 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.)
Działając na podstawie art. 23 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571) oraz § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.), zarządzam, co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, który stanowi załącznik do Zarządzenia Nr 9/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 8 lutego 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.), wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 5 ust. 2 pkt 1 lit o otrzymuje brzmienie: „o) Katedra Neurologii i Neurochirurgii,”
2) w § 5 ust. 2 pkt 1 lit a otrzymuje brzmienie: „a) Katedra Anatomii i Histologii,”,
3) w § 5 ust. 2 pkt 1 skreśla lit g,
4) w § 5 ust. 2 pkt 1 skreśla się lit p,
5) w § 6 pkt 3 lit. a skreśla się pkt iii,
6) w § 6 pkt 4 lit b pkt i-iii otrzymują brzmienie:
„i. Katedra Historii Starożytnej, Średniowiecznej i Nowożytnej,
ii. Katedra Historii XIX-XX wieku,
iii. Katedra Edukacji Historycznej i Metod Cyfrowych,”,
7) w § 6 pkt 4 lit c pkt i-ii otrzymują brzmienie:
„i. Katedra Komunikacji Społecznej i Mediów,
ii. Katedra Dziennikarstwa,”,
8) w § 6 pkt 4 lit c skreśla się pkt iii,
9) w § 6 pkt 4 lit d pkt iv-v otrzymują brzmienie:
„iv. Katedra Logopedii,
v. Katedra Języka Polskiego,”,
10) w § 6 pkt 7 otrzymuje brzmienie:
„7) Wydział Matematyki i Informatyki o strukturze:
a) Instytut Informatyki,
i. Katedra Informatyki Stosowanej i Modelowania Matematycznego,
ii. Katedra Metod Matematycznych Informatyki,
b) Instytut Matematyki,
c) Ośrodek Informatyczno-Sieciowy,
d) Dziekanat,”,
11) w § 6 pkt. 11 wprowadza się następujące zmiany:
a) lit a otrzymuje brzmienie: „a) Katedra Elektrotechniki i Energetyki,”,
b) w lit b skreśla się pkt i,
c) lit d otrzymuje brzmienie: „d) Katedra Pojazdów i Maszyn”,
d) lit e otrzymuje brzmienie: „e) Ośrodek Jakości i Innowacji,”,
e) lit f otrzymuje brzmienie: „f) Ośrodek – Centrum Szkoleniowe Techniki Ochrony Roślin,”,
12) w § 16 ust. 2 skreśla się pkt 7,
13) przed § 27 tytuł otrzymuje brzmienie:
„JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE MERYTORYCZNIE PODLEGŁE PROREKTOROWI DS. POLITYKI KADROWEJ I FINANSOWEJ”,
14) w § 27 ust. 3 otrzymuje brzmienie: „3. Nadzór nad organizacją i trybem pracy Biura Planowania i Monitoringu Finansów sprawuje Prorektor ds. Polityki Kadrowej i Finansowej.”,
15) w § 28 ust. 4 otrzymuje brzmienie: „4. Nadzór nad organizacją i trybem pracy Sekcji ds. Sprawozdawczości sprawuje Prorektor ds. Polityki Kadrowej i Finansowej.”,
16) przed § 30 tytuł otrzymuje brzmienie”:
„JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE MERYTORYCZNIE PODLEGŁE PROREKTOROWI DS. NAUKI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ”,
17) w § 30 ust. 6 otrzymuje brzmienie”:
„6. Nadzór nad organizacją i trybem pracy Centrum Badań i Projektów pełni Prorektor ds. Nauki i Współpracy Międzynarodowej.”,
18) w § 31 ust. 6 otrzymuje brzmienie: „6. Działalność Szkoły Doktorskiej nadzoruje Prorektor ds. Nauki i Współpracy Międzynarodowej.”,
19) w § 32 ust. 7 otrzymuje brzmienie: „7. Organizację i tryb pracy Biblioteki Uniwersyteckiej określa Rektor a nadzór nad jej funkcjonowaniem sprawuje Prorektor ds. Nauki i Współpracy Międzynarodowej.”,
20) w § 33 ust. 3 otrzymuje brzmienie: „3. Nadzór nad organizacją i trybem pracy Wydawnictwa Uniwersytetu pełni Prorektor ds. Nauki i Współpracy Międzynarodowej.”,
21) w § 34 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Nadzorem Prorektora ds. Nauki i Współpracy Międzynarodowej objęte są również:
1) Centrum Badań Europy Wschodniej,
2) Centrum Biogospodarki i Energii Odnawialnej,
3) Centrum Diagnostyki Radiowej Środowiska Kosmicznego.”,
22) przed § 35 skreśla się tytuł,
23) w § 35 ust. 1 pkt 1 skreśla się lit h,
24) w § 35 ust. 1 pkt 8 otrzymuje brzmienie: „8) współpraca z Centrum Marketingu i Mediów w zakresie promocji zagranicznej Uniwersytetu, w tym przygotowywanie wsadu merytorycznego do materiałów promocyjnych Uniwersytetu,”,
25) w § 35 ust. 3 otrzymuje brzmienie: „ 3. Prorektor ds. Nauki i Współpracy Międzynarodowej współpracuje z pełnomocnikiem Rektora ds. Studiów Anglojęzycznych.”,
26) w § 35 ust. 5 otrzymuje brzmienie: „5. Nadzór nad organizację i trybem pracy Biura ds. Współpracy Międzynarodowej pełni Prorektor ds. Nauki i Współpracy Międzynarodowej.”,
27) w § 40 ust. 1 pkt 9 otrzymuje brzmienie: „9) współpraca z Centrum Marketingu i Mediów przy promocji Uniwersytetu wśród kandydatów na studia,”,
28) w § 41 ust. 1 na końcu pkt 3 kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 14 w brzmieniu:
„14) prowadzenie spraw związanych z przeciwdziałaniem zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich, o których mowa w odrębnych przepisach.”,
29) w § 50 ust. 2 pkt 6 otrzymuje brzmienie:
„6) współdziałanie z kierownikami jednostek organizacyjnych Uniwersytetu, związkami zawodowymi, komisjami senackimi i rektorskimi, w tym m.in. w sprawach odznaczeń i wyróżnień pracowników, prowadzenie ewidencji w tym zakresie oraz obsługa administracyjna: Uczelnianej Komisji Oceniającej oraz Komisji Rektorskiej ds. Godności Honorowych,”.
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Kanclerzowi, Prorektorowi ds. Nauki i Współpracy Międzynarodowej, Prorektorowi ds. Studenckich oraz dziekanom Wydziału Geoinżynierii, Wydziału Humanistycznego, Wydziału Lekarskiego, Wydziału Matematyki i Informatyki oraz Wydziału Nauk Technicznych,
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2025 r.
Rektor
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
Z108_2024.pdf |
Regulamin Organizacyjny po zmianie 108_2024.pdf |
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM | ||
Data wytworzenia: |
23 grudnia 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
27 grudnia 2024 12:55 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
30 grudnia 2024 14:34 |