Sygnatura: ZR/88/2022
Wejście w życie: 31.12.2022
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: ZR/78/2024 ZR/95/2023 ZR/12/2023 ZR/72/2023 ZR/132/2023 ZR/2/2023 ZR/9/2022 ZR/19/2023 ZR/80/2023 ZR/54/2022 ZR/120/2023 ZR/26/2024 ZR/41/2024
Zarządzenie Nr 88/2022
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 22 grudnia 2022 roku
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 9/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 8 lutego 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.)
Działając na podstawie art. 23 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 574 ze zm.) oraz § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.), zarządzam, co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, który stanowi załącznik do zarządzenia Nr 9/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 8 lutego 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.) wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 5 ust. 2 pkt 1 dotychczasowa lit. z otrzymuje oznaczenie lit. za,
2) w § 5 ust. 2 pkt 1 lit. z otrzymuje brzmienie: „z) Laboratorium Badań nad Komórkami Macierzystymi,”,
3) w § 5 ust. 2 pkt 2 dotychczasowa lit. h otrzymuje oznaczenie lit. i,
4) w § 5 ust. 2 pkt 2 lit. h otrzymuje brzmienie: „h) Katedra Fizjoterapii,”,
5) w § 6 pkt 1 lit. a otrzymuje brzmienie: „a) Katedra Żywienia Zwierząt, Paszoznawstwa i Hodowli Bydła,”,
6) w § 6 pkt 1 skreśla się lit. d,
7) w § 6 pkt 4 lit d skreśla się punkt v,
8) w § 6 pkt 4 lit. e punkt iv otrzymuje brzmienie: „iv. Katedra Literatury i Języka Rosyjskiego,”,
9) w § 19 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Do zadań Sekcji Audytu Wewnętrznego należy niezależne i obiektywne wspieranie Rektora w realizacji celów i zadań
przez systematyczną ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej w jednostkach,
w szczególności:
1) opracowywanie rocznych planów audytu wewnętrznego w oparciu o analizę ryzyka w zidentyfikowanych obszarach
działalności Uniwersytetu;
2) realizacja zadań audytowych wynikających z planu audytu;
3) realizacja zadań pozaplanowych wskazanych przez Rektora oraz przeprowadzanie audytu zleconego przez
uprawnione podmioty;
4) realizacja czynności doradczych, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania
Uniwersytetu;
5) monitorowanie realizacji zaleceń i wniosków zgłoszonych w wyniku przeprowadzonych zadań audytowych,
w tym czynności doradczych;
6) przeprowadzanie czynności sprawdzających realizację zaleceń sformułowanych w wyniku przeprowadzonych zadań
audytowych;
7) sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań audytowych;
8) sporządzanie sprawozdań z wykonania rocznych planów audytu;
9) współpraca z audytorami zewnętrznymi w zakresie wykonywania zadań;
10) opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych procedur prowadzenia audytu wewnętrznego w Uniwersytecie.”,
10) w § 20 ust 2 pkt 4 otrzymuje brzmienie: „4) opracowywanie rocznych planów kontroli wewnętrznych we współpracy
z Sekcją Audytu Wewnętrznego;”,
11) w § 20 ust. 2 w pkt 20 na końcu kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 21-27 w brzmieniu:
„21) sporządzanie opinii prawnych dotyczących zakresu działania Biura Kontroli Wewnętrznej i BHP na potrzeby Rektora,
Prorektorów, Dyrektora Gabinetu Rektora i Kanclerza;
22) udzielanie porad prawnych i wyjaśnień z zakresu stosowania prawa w sprawach znajdujących się w zakresie działania
Biura Kontroli Wewnętrznej i BHP;
23) opiniowanie pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa umów i porozumień, zawieranych przez
Uniwersytet w zakresie działania Biura Kontroli Wewnętrznej i BHP;
24) występowanie w imieniu Uniwersytetu przed organami ścigania;
25) opracowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi projektów zarządzeń Rektora, jak i innych
wewnętrznych aktów normatywnych, dotyczących zakresu działania Biura Kontroli Wewnętrznej i BHP oraz ich
opiniowanie;
26) monitorowanie zmian w ustawodawstwie dotyczącym działalności Biura Kontroli Wewnętrznej i BHP
oraz informowanie o tym władz Uniwersytetu;
27) opracowywanie pod względem formalno-prawnym innych spraw powierzonych przez Rektora.”,
12) w § 50 ust. 5 otrzymuje brzmienie: „5. Pracami Działu HR kieruje powołany przez Rektora dyrektor.”,
13) w § 50 ust. 7-8 otrzymują brzmienie:
„7. Pracami Biura, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, kieruje powołany przez Rektora na wniosek dyrektora kierownik.
8. Organizację i tryb pracy Działu HR określa Kanclerz.”,
14) w § 67 ust. 2 nazwę „Dział Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury” zastępuje się nazwą „Sekcja Obsługi
Technicznej i Utrzymania Infrastruktury”,
15) w § 67 ust. 3 nazwę „Dział Obsługi Gospodarczej i Terenów Zieleni” zastępuje się nazwą „Sekcja Obsługi Gospodarczej
i Terenów Zieleni”.
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Kanclerzowi.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2023 roku.
Rektor
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
Z88_2022.PDF |
regulamin organizacyjny po zmianie 88_2022.pdf |
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM - Rektor | ||
Data wytworzenia: |
21 grudnia 2022 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
29 grudnia 2022 10:04 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
30 grudnia 2022 11:16 |