Sygnatura: ZR/78/2024
Wejście w życie: 25.09.2024
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: ZR/95/2023 ZR/88/2022 ZR/12/2023 ZR/72/2023 ZR/132/2023 ZR/2/2023 ZR/9/2022 ZR/19/2023 ZR/80/2023 ZR/54/2022 ZR/120/2023 ZR/26/2024 ZR/41/2024
Zarządzenie Nr 78/2024
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 25 września 2024 roku
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 9/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 8 lutego 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.)
Działając na podstawie art. 23 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tj. Dz. U. z 2023 roku poz. 742 ze zm.) oraz § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.), zarządzam, co następuje:
§1
W Regulaminie Organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, który stanowi załącznik do Zarządzenia Nr 9/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 8 lutego 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.), wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 15 ust. 3 na koniec punktu 3 kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 4 w brzmieniu:
„4) Centrum Marketingu i Mediów.”,
2) po § 18 dodaje się § 18a w brzmieniu:
„§18a
Centrum Marketingu i Mediów
- Jednostkami wchodzącymi w skład Centrum Marketingu i Mediów są:
1) Biuro ds. Mediów,
2) Biuro ds. Promocji,
3) Muzeum. - Do zadań Biura ds. Mediów należy w szczególności:
1) prowadzenie bieżącej działalności medialnej: prasowej (Wiadomości Uniwersyteckich), radiowej
(UWM FM) i telewizyjnej (TV Kortowo) oraz mediów społecznościowych,
2) upowszechnianie wiadomości o działalności Uniwersytetu,
3) przygotowywanie materiałów multimedialnych o Uniwersytecie,
4) prowadzenie i aktualizacja uniwersyteckich stron internetowych,
5) produkcja filmów, reklam i innych wydawnictw na zlecenie Uniwersytetu i zleceniodawców
zewnętrznych,
6) archiwizowanie informacji publikowanych w mediach uniwersyteckich. - Do zadań Biura ds. Promocji należy w szczególności:
1) przygotowanie założeń polityki marketingowej Uniwersytetu oraz opracowanie Strategii Promocji
UWM,
2) realizacja polityki marketingowej Uczelni, budowanie korzystnego wizerunku w otoczeniu
wewnętrznym i zewnętrznym,
3) inicjowanie działań mających na celu kształtowanie wizerunku Uczelni,
4) nadzór nad przestrzeganiem zasad systemu identyfikacji wizualnej,
5) wsparcie promocyjne przedsięwzięć, wydarzeń i uroczystości ogólnouniwersyteckich
i międzyuczelnianych,
6) współpraca z agencjami reklamowymi i wydawcami; planowanie i zakup usług medialnych i czasu
antenowego oraz nadzór nad realizacją takich umów. - Do zadań Muzeum w szczególności należy:
1) gromadzenie wszelkich dóbr kultury Uniwersytetu w postaci druków, dokumentów, fotografii,
zabytków sztuki i rzemiosła oraz innych pamiątek historycznych,
2) katalogowanie i opracowanie naukowe zgromadzonych zbiorów,
3) zabezpieczenie zabytków pozostających w użytkowaniu jednostek uniwersyteckich,
4) wpisywanie do inwentarza muzealiów stanowiących własność Muzeum,
5) przechowywanie zgromadzonych zbiorów,
6) zabezpieczanie i konserwowanie muzealiów,
7) urządzanie wystaw stałych i okresowych,
8) udostępnianie zbiorów do celów naukowych i edukacyjnych,
9) prowadzenie działalności informacyjnej i edukacyjnej,
10) kontaktowanie się ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Uniwersytetu celem
systematycznego uzupełniania zbiorów,
11) współpraca z muzeami i innymi jednostkami. - Pracami Centrum Marketingu i Mediów kieruje powołany przez Rektora dyrektor.
5a. Pracami Biura ds. Promocji kieruje powołany przez Rektora kierownik. - Radiem UWM FM kieruje powołany przez Rektora kierownik - redaktor naczelny.
- Szczegółowe zasady funkcjonowania Centrum Marketingu i Mediów określa regulamin nadany przez Rektora.
- Organizację i tryb pracy Centrum Marketingu i Mediów określa Dyrektor Gabinetu Rektora.”,
3) w § 30 ust. 1 skreśla się pkt 10,
4) w § 47 ust. 2 skreśla się pkt 1,
5) skreśla się § 57.
§2
Realizację zarządzenia powierza się Kanclerzowi i Dyrektorowi Gabinetu Rektora.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 września 2024 roku.
Rektor
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
Z78_2024.pdf |
Regulamin Organizacyjny po zmianie 78_2024.pdf |
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM | ||
Data wytworzenia: |
25 września 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
25 września 2024 13:52 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
25 września 2024 14:42 |