Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Zarządzenie Nr 78/2024
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 25 września 2024 roku

 

w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 9/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 8 lutego 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.)

Działając na podstawie art. 23 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tj. Dz. U. z 2023 roku poz. 742 ze zm.) oraz § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.), zarządzam, co następuje:

§1

W Regulaminie Organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, który stanowi załącznik do Zarządzenia Nr 9/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 8 lutego 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.), wprowadza się następujące zmiany:

1)  w § 15 ust. 3 na koniec punktu 3 kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 4  w brzmieniu:
     „4) Centrum Marketingu i Mediów.”,
2)  po § 18 dodaje się § 18a w brzmieniu:

„§18a

Centrum Marketingu i Mediów

  1. Jednostkami wchodzącymi w skład Centrum Marketingu i Mediów są:
    1) Biuro ds. Mediów,
    2) Biuro ds. Promocji,
    3) Muzeum.
  2. Do zadań Biura ds. Mediów należy w szczególności:
    1) prowadzenie bieżącej działalności medialnej: prasowej (Wiadomości Uniwersyteckich), radiowej
        (UWM FM) i telewizyjnej (TV Kortowo) oraz mediów społecznościowych,
    2) upowszechnianie wiadomości o działalności Uniwersytetu,
    3) przygotowywanie materiałów multimedialnych o Uniwersytecie,
    4) prowadzenie i aktualizacja uniwersyteckich stron internetowych,
    5) produkcja filmów, reklam i innych wydawnictw na zlecenie Uniwersytetu i zleceniodawców
        zewnętrznych,
    6) archiwizowanie informacji publikowanych w mediach uniwersyteckich.
  3. Do zadań Biura ds. Promocji należy w szczególności:
    1) przygotowanie założeń polityki marketingowej Uniwersytetu oraz opracowanie Strategii Promocji
        UWM,
    2) realizacja polityki marketingowej Uczelni, budowanie korzystnego wizerunku w otoczeniu 
        wewnętrznym i zewnętrznym,
    3) inicjowanie działań mających na celu kształtowanie wizerunku Uczelni,
    4) nadzór nad przestrzeganiem zasad systemu identyfikacji wizualnej,
    5) wsparcie promocyjne przedsięwzięć, wydarzeń i uroczystości ogólnouniwersyteckich
        i międzyuczelnianych,
    6) współpraca z agencjami reklamowymi i wydawcami; planowanie i zakup usług medialnych i czasu
        antenowego oraz nadzór nad realizacją takich umów.
  4. Do zadań Muzeum w szczególności należy:
    1) gromadzenie wszelkich dóbr kultury Uniwersytetu w postaci druków, dokumentów, fotografii,
        zabytków sztuki i rzemiosła oraz innych pamiątek historycznych,
    2) katalogowanie i opracowanie naukowe zgromadzonych zbiorów,
    3) zabezpieczenie zabytków pozostających w użytkowaniu jednostek uniwersyteckich,
    4) wpisywanie do inwentarza muzealiów stanowiących własność Muzeum,
    5) przechowywanie zgromadzonych zbiorów,
    6) zabezpieczanie i konserwowanie muzealiów,
    7) urządzanie wystaw stałych i okresowych,
    8) udostępnianie zbiorów do celów naukowych i edukacyjnych,
    9) prowadzenie działalności informacyjnej i edukacyjnej,
    10) kontaktowanie się ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Uniwersytetu celem
          systematycznego uzupełniania zbiorów,
    11) współpraca z muzeami i innymi jednostkami.
  5. Pracami Centrum Marketingu i Mediów kieruje powołany przez Rektora dyrektor.
    5a. Pracami Biura ds. Promocji kieruje powołany przez Rektora kierownik.
  6. Radiem UWM FM kieruje powołany przez Rektora kierownik - redaktor naczelny.
  7. Szczegółowe zasady funkcjonowania Centrum Marketingu i Mediów określa regulamin nadany przez Rektora.
  8. Organizację i tryb pracy Centrum Marketingu i Mediów określa Dyrektor Gabinetu Rektora.”,

3) w § 30 ust.  1 skreśla się pkt 10,
4) w § 47 ust. 2 skreśla się pkt 1,
5) skreśla się § 57.

§2

Realizację zarządzenia powierza się Kanclerzowi i Dyrektorowi Gabinetu Rektora.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 września 2024 roku.

 

Rektor                                                 

dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM

 

 

 

Z78_2024.pdf
Regulamin Organizacyjny po zmianie 78_2024.pdf
Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
Data wytworzenia:
25 września 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
25 września 2024 13:52
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
25 września 2024 14:42