Sygnatura: ZR/70/2020
Wejście w życie: 12.07.2020
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: ZR/70/2016 ZR/21/2019 ZR/10/2017 ZR/53/2019 ZR/49/2017 ZR/89/2017 ZR/62/2018 ZR/6/2020
Zarządzenie Nr 70/2020
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 13 lipca 2020 roku
w sprawie zmiany Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie nr POWR.05.03.00-00-0011/15 pn. „Program rozwojowy Wydziału Nauk UWM w Olsztynie”
Działając na podstawie § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zmianami), zarządza się, co następuje:
§ 1
1. W Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w projekcie nr POWR.05.03.00-00-0011/15 pn. „Program rozwojowy Wydziału Nauk UWM w Olsztynie”, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 70/2016 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 30 maja 2016 roku z późn. zm., nazwę projektu „Program rozwojowy Wydziału Nauk Medycznych UWM w Olsztynie” zastępuje się nazwą „Program rozwojowy Wydziału Nauk Medycznych (po zm. WL i WNoZ/SzZP) UWM w Olsztynie”.
2. Dodatkowo, wprowadza się zmiany w § 1 ust. 1, 3 i 5, § 2 pkt 4, § 3, § 4 ust. 3, § 5, § 6 ust. 1-4, 6, 9-10 i 21, § 9 ust. 4, które otrzymują brzmienie:
1) § 1 ust. 1: „Niniejszy regulamin jest wewnętrznym aktem prawnym określającym zasady rekrutacji i uczestnictwa w projekcie nr POWR.05.03.00-00-0011/15 pn. „Program rozwojowy Wydziału Nauk Medycznych (po zm. WL i WNoZ/SzZP) UWM w Olsztynie”.”;
2) § 1 ust. 3: „Celem głównym projektu jest poprawa jakości nauczania na kierunkach lekarskim i pielęgniarstwo Wydziału Nauk Medycznych UWM - po zmianie Wydziału Lekarskiego (WL) i Wydziału Nauk o Zdrowiu (WNoZ)/Szkoły Zdrowia Publicznego (SzZP) UWM - poprzez wdrożenie i realizację programu rozwojowego, którego głównym elementem jest stworzenie Centrum Symulacji Medycznej.”;
3) § 1 ust. 5: „Biuro projektu znajduje się w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 30, pok. 207 i jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.”;
4) § 2 pkt 4: „projekt – projekt pn. „Program rozwojowy Wydziału Nauk Medycznych (po zm. WL i WNoZ/SzZP) UWM w Olsztynie”;
5) § 3: „Uczestnicy projektu
1. Projekt bezpośrednio skierowany jest do następujących grup odbiorców:
1) kadry dydaktycznej Wydziału Nauk Medycznych UWM (po zm. Wydziału Lekarskiego i Wydziału Nauk o Zdrowiu/Szkoły Zdrowia Publicznego) uczestniczącej w kształceniu studentów/ek na kierunkach lekarskim i/lub pielęgniarstwo;
2) instruktorów symulacji medycznej i techników;
3) studentów/ek Wydziału Nauk Medycznych UWM (po zm. Wydziału Lekarskiego i Wydziału Nauk o Zdrowiu/Szkoły Zdrowia Publicznego) z kierunku lekarskiego jednolitych magisterskich studiów stacjonarnych w języku polskim i kierunku pielęgniarstwo I lub II stopnia studiów stacjonarnych w języku polskim.
2. Wsparciem w ramach projektu zostanie objętych co najmniej 72 pracowników z kadry dydaktycznej, w tym minimum 60 osób na potrzeby realizacji zajęć dydaktycznych na kierunku lekarskim i 12 osób na kierunku pielęgniarstwo. Z uwagi na przyjęte założenia oraz wskaźniki realizacji celu głównego, w projekcie zaplanowano udział minimum 42 kobiet i 30 mężczyzn.
3. Ze wsparcia skorzystać może 4-5 instruktorów symulacji medycznej, w tym 3-4 osoby zaangażowane na potrzeby realizacji zajęć dydaktycznych na kierunku lekarskim i 1 osoba na potrzeby kierunku pielęgniarstwo oraz 2 techników.
4. W przypadku studentów/ek, w projekcie udział weźmie minimum 66 studentów/ek z kierunku lekarskiego lub pielęgniarstwo.”;
6) § 4 ust. 3: „W ramach projektu instruktorzy symulacji medycznej mogą korzystać ze wsparcia określonego w ust. 1 pkt 1, 3, 5, 6 i 7, zaś technicy ze wsparcia określonego w ust. 1 pkt 5, 6 i 7.”;
7) § 5: „Kryteria kwalifikowalności do udziału w projekcie
1. Kadra dydaktyczna zrekrutowana zostanie zgodnie z kryteriami:
1) zatrudnienie na Wydziale Nauk Medycznych UWM (po zm. na Wydziale Lekarskim lub Wydziale Nauk o Zdrowiu/w Szkole Zdrowia Publicznego) i prowadzenie zajęć z przedmiotu/ów zawierającego/ych treści do realizacji z wykorzystaniem symulacji medycznej;
2) doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, przy czym za każdy miesiąc przyznawany jest 1 pkt, nie więcej niż 36 pkt łącznie;
3) deklaracja prowadzenia zajęć z wykorzystaniem symulacji medycznej na kierunku lekarskim lub pielęgniarstwo w okresie realizacji projektu.
2. W przypadku spełnienia kryteriów uczestnictwa określonych w ust. 1, o wyborze do udziału w projekcie decyduje większe doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych. Przy braku rozstrzygnięcia, w ostateczności uwzględniona zostanie kolejność zgłoszeń.
3. Studenci/tki zostaną zrekrutowani/ne według kryteriów:
1) status studenta/ki kierunku lekarskiego lub pielęgniarstwo (studia stacjonarne w języku polskim);
2) zaangażowanie w pracę kół naukowych;
3) średnia z ocen uzyskanych w semestrze poprzedzającym aplikowanie do projektu obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
4) pozytywny wynik z testu kwalifikacyjnego – tylko w przypadku rekrutacji do udziału w zajęciach interdyscyplinarnych.
4. W przypadku, gdy studenci/ki spełnią określone kryteria i uzyskają taką samą średnią ocen, kryterium rozstrzygającym jest kolejność zgłoszeń.
5. W przypadku instruktorów symulacji medycznej i techników wymagane jest ich zatrudnienie w ramach projektu.”;
8) § 6 ust. 1: „Zasady rekrutacji określone niniejszymi uregulowaniami obowiązują dla form wsparcia, o których mowa w § 4 ust. 1, z wyjątkiem pkt 9-10.”;
9) § 6 ust. 2: „W przypadku wsparcia określonego w § 4 przeznaczonego dla instruktorów symulacji medycznej oraz techników, wymagane jest złożenie przez nich stosownego formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 1a, a także dokumentów określonych w ust. 19.”;
10) § 6 ust. 3: „Zgłoszenia do zawodów, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 9-10 określone zostaną odrębnym regulaminem.”;
11) § 6 ust. 4: „Proces rekrutacji do uzyskania wsparcia, o którym mowa w § 4 ust. 1 będzie odbywał się sukcesywnie i uzależniony jest od harmonogramu realizacji projektu.”;
12) § 6 ust. 6: „Na stronie internetowej www.csm.uwm.edu.pl i/lub w gablocie informacyjnej w Dziekanacie Wydziału Nauk Medycznych UWM (po zm. Wydziału Lekarskiego i Wydziału Nauk o Zdrowiu/Szkoły Zdrowia Publicznego) zamieszczona zostanie z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem informacja o prowadzonej w projekcie rekrutacji.”;
13) § 6 ust. 9: „Formularz zgłoszeniowy można otrzymać w Biurze projektu lub drogą elektroniczną. Dostępny jest również na stronie internetowej www.bip.uwm.edu.pl oraz www.csm.uwm.edu.pl.”;
14) § 6 ust. 10: „Kandydaci/ki, w określonym terminie i miejscu, składają wypełnione formularze zgłoszeniowe osobiście lub przesyłają pocztą tradycyjną bądź ich skan pocztą elektroniczną na adres zdism.csm@uwm.edu.pl.”;
15) § 6 ust. 21: „Podczas rekrutacji tej samej osoby do otrzymania kolejnej formy wsparcia w ramach projektu nie jest wymagane ponowne składanie dokumentów określonych w ust. 19, z wyłączeniem przypadku zmiany druku lub danych osobowych.”;
16) § 9 ust. 4: „Regulamin jest dostępny na stronie www.bip.uwm.edu.pl, www.csm.uwm.edu.pl oraz w Biurze projektu”.
§ 2
Tekst jednolity Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie nr POWR.05.03.00-00-0011/15 pn. „Program rozwojowy Wydziału Nauk Medycznych (po zm. WL i WNoZ/SzZP) UWM w Olsztynie” otrzymuje brzmienie określone w załączeniu do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Załączniki do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie nr POWR.05.03.00-00-0011/15 pn. „Program rozwojowy Wydziału Nauk Medycznych (po zm. WL i WNoZ/SzZP) UWM w Olsztynie” otrzymują brzmienie określone w załączeniu do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
Rektor prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI | ||
Data wytworzenia: |
12 lipca 2020 | ||
Opublikowano przez: |
Aleksandra Wilczyńska | ||
Data opublikowania: |
22 czerwca 2021 17:56 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
23 listopada 2022 12:32 |