Sygnatura: ZR/23/2021
Wejście w życie: 21.02.2021
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: ZR/114/2019 ZR/22/2020
Zarządzenie Nr 23/2021
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 22 lutego 2021 roku
w sprawie zmiany Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie nr POWR.03.05.00-00-Z201/18 pn. „Uniwersytet Wielkich Możliwości – program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania”, Zadanie 16 Moduł 6. Podniesienie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich na WNoZ
Działając na podstawie § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zmianami), zarządza się, co następuje:
§ 1
W Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w projekcie nr POWR.03.05.00-00-Z201/18 pn. „Uniwersytet Wielkich Możliwości – program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania”, Zadanie 16 Moduł 6. Podniesienie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich na WNoZ, wprowadzonym Zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego nr 114/2019 z dnia 19 grudnia 2019 r., wprowadza się następujące zmiany:
1) § 1 ust. 4 otrzymuje brzmienie:
„4. Wsparcie oferowane w Projekcie w ramach Zadania 16. „Moduł 6. Podniesienie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich na WNoZ” ma na celu podniesienie lub nabycie kompetencji dydaktycznych, informatycznych i językowych w zakresie umiejętności dydaktycznych nauczycieli akademickich Szkoły Zdrowia Publicznego (dalej: SZP) oraz nauczycieli akademickich innych wydziałów UWM reprezentujących pokrewne dziedziny naukowe.”
2) § 3 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Wsparcie w ramach Zadania 16 skierowane jest do nauczycieli akademickich SZP oraz nauczycieli akademickich innych wydziałów UWM reprezentujących pokrewne dziedziny naukowe.”
3) § 5 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) zatrudnienie w SZP jako nauczyciel akademicki lub na innym wydziale UWM reprezentującym pokrewne dziedziny naukowe”;
4) § 6 ust. 1 lit. b otrzymuje brzmienie:
„b) przy realizacji szkoleń podnoszących kompetencje językowe rekrutacja odbędzie się jednokrotnie w roku akademickim 2019/2020, przy czym Koordynator zastrzega sobie możliwość zmiany terminu naboru zgłoszeń”,
5) § 6 ust. 16-21 otrzymują brzmienie:
„16. W przypadku, gdy liczba pracowników SZP zgłaszających chęć udziału w danym szkoleniu będzie mniejsza niż dopuszczalna liczba miejsc szkoleniowych, Koordynator może upowszechnić informację o dostępności wolnych miejsc na szkolenia wśród nauczycieli akademickich z innych wydziałów reprezentujących pokrewne dziedziny naukowe.
17. Kandydaci/kandydatki z wydziałów innych niż SZP, zainteresowani udziałem w danym szkoleniu, są zobowiązani dostarczyć Koordynatorowi komplet dokumentów, o których mowa w ust. 8 w terminie i miejscu wskazanym przez Koordynatora w informacji, o której mowa w ust. 16. Przepisy ust. 11-15 stosuje się odpowiednio.
18. Sporządzenie listy rankingowej podstawowej przez Komisję Rekrutacyjną następuje w terminie do 7 dni od dnia zakończenia rekrutacji. Wsparciem w ramach Projektu mogą zostać objęci Kandydaci/tki znajdujący się na liście rankingowej podstawowej.
19. Osoby zakwalifikowane do Projektu zobowiązane są w określonym przez Koordynatora terminie do podpisania i złożenia w Biurze Projektu kompletu następujących dokumentów:
1) Deklaracji uczestnictwa w projekcie (Załącznik nr 3)
2) Kwestionariusza osobowego (Załącznik nr 4)
3) Oświadczenia uczestnika projektu (Załącznik nr 5)
4) Umowy uczestnictwa w Projekcie (Załącznik nr 6).
20. Odmowa podpisania umowy przez Kandydata/kę dokumentów, o których mowa w ust. 19 jest równoznaczna z rezygnacją z uczestnictwa w Projekcie. Kandydat/ka zostaje skreślony/a z listy rankingowej, a na jego/jej miejsce zostaje przyjęty/a Kandydat/ka z listy rezerwowej.
21. Dokumenty złożone przez Kandydata/kę nie podlegają zwrotowi.”
6) w § 6 dodaje się ust. 22 i 23 o brzmieniu:
„22. W przypadku zmiany danych osobowych zawartych w Kwestionariuszu osobowym Uczestnik/czka Projektu jest zobowiązany/a dokonać aktualizacji danych poprzez ponowne wypełnienie i złożenie u Asystenta Koordynatora projektu Kwestionariusza osobowego w terminie 7 dni od dnia, w którym dane uległy zmianie.
23. Wszelka korespondencja między Biurem Projektu i Kandydatami prowadzona jest drogą elektroniczną z wykorzystaniem służbowego adresu poczty elektronicznej.”
7) w § 7 ust. 4 dodaje się pkt 5 o brzmieniu:
„5) W przypadku, o którym mowa w § 6 ust. 16 i 17, o przyjęciu na listę rankingową podstawową decyduje kolejność zgłoszeń.”
§ 2
Pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają bez zmian.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
dr hab. Jerzy A. PRZYBOROWSKI, prof. UWM
Z23_2021.PDF |
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
Rektor dr hab. Jerzy A. PRZYBOROWSKI, prof. UWM | ||
Data wytworzenia: |
21 lutego 2021 | ||
Opublikowano przez: |
Aleksandra Wilczyńska | ||
Data opublikowania: |
25 czerwca 2021 21:42 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
25 sierpnia 2022 12:31 |