Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Sygnatura: ZR/13/2021

Wejście w życie: 08.02.2021

Ważny do: -

Dokumenty powiązane: ZR/28/2013

Zarządzenie Nr 13/2021
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 9 lutego 2021 roku

w sprawie zasad powoływania i funkcjonowania Komisji Mieszkaniowej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Działając na podstawie § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się co następuje:

§ 1

  1. Komisja Mieszkaniowa Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, zwana dalej Komisją Mieszkaniową, powoływana jest na okres kadencji organów Uniwersytetu z zastrzeżeniem ust. 2.
  2. Komisja Mieszkaniowa w starym składzie funkcjonuje do dnia powołania nowego składu nie dłużej jednak niż przez 4 miesiące nowej kadencji.
  3. Komisja Mieszkaniowa jest organem doradczym i opiniodawczym Rektora w sprawach dotyczących zasobu mieszkaniowego Uczelni znajdującego się w Akademickim Domu Mieszkalno-Rotacyjnym.
  4. Komisja Mieszkaniowa funkcjonuje na podstawie Regulaminu stanowiącego załącznik do zarządzenia.

§ 2

  1. W skład Komisji Mieszkaniowej wchodzą:
    1) Kanclerz lub inna osoba wskazana przez Kanclerza,
    2) pracownik Działu Gospodarki Nieruchomościami, pełniący funkcję sekretarza Komisji,
    3) przedstawiciel Działu Kadr,
    4) przedstawiciel związków zawodowych działających w Uniwersytecie wybrany na wspólnym posiedzeniu,
    5) administrator Akademickiego Domu Mieszkalno-Rotacyjnego.
  2. Imienny skład Komisji Mieszkaniowej określa decyzja Rektora.

§ 3

  1. Funkcję Przewodniczącego Komisji Mieszkaniowej pełni osoba, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.
    Wiceprzewodniczący Komisji Mieszkaniowej wybierany jest spośród jej członków.
  2. Do obowiązków Przewodniczącego Komisji Mieszkaniowej należy:
    1) opracowywanie planów pracy Komisji Mieszkaniowej,
    2) przygotowywanie i wyznaczanie terminów posiedzeń Komisji Mieszkaniowej,
    3) opracowywanie i składanie  Rektorowi sprawozdań z działalności Komisji Mieszkaniowej.

§ 4

  1. Do zadań Komisji Mieszkaniowej należy opiniowanie wniosków w sprawach przyznania pokoju lub segmentu pracownikom Uniwersytetu w Akademickim Domu Mieszkalno-Rotacyjnym.
  2. Posiedzenia Komisji Mieszkaniowej odbywają się w godzinach pracy, nie rzadziej niż dwa razy w roku.
  3. Za czas nieprzepracowany w związku z udziałem w posiedzeniu Komisji Mieszkaniowej pracownik zachowuje prawo do wynagrodzenia.
  4. Obsługę administracyjną posiedzeń Komisji Mieszkaniowej zapewnia Dział Gospodarki Nieruchomościami. 

§ 5

Traci moc Zarządzenie Nr 28/2013 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olszynie z dnia 10 kwietnia 2013 roku w sprawie zasad powoływania i funkcjonowania Komisji Mieszkaniowej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

dr hab. Jerzy A. PRZYBOROWSKI, prof. UWM

Zał. do Zarz. Nr 13.pdf
Z13_2021.PDF
Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
Rektor dr hab. Jerzy A. PRZYBOROWSKI, prof. UWM
Data wytworzenia:
8 lutego 2021
Opublikowano przez:
Aleksandra Wilczyńska
Data opublikowania:
25 czerwca 2021 11:58
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
26 sierpnia 2022 09:35