Zarządzenie Nr 13/2021
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 9 lutego 2021 roku
w sprawie zasad powoływania i funkcjonowania Komisji Mieszkaniowej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Działając na podstawie § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się co następuje:
§ 1
- Komisja Mieszkaniowa Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, zwana dalej Komisją Mieszkaniową, powoływana jest na okres kadencji organów Uniwersytetu z zastrzeżeniem ust. 2.
- Komisja Mieszkaniowa w starym składzie funkcjonuje do dnia powołania nowego składu nie dłużej jednak niż przez 4 miesiące nowej kadencji.
- Komisja Mieszkaniowa jest organem doradczym i opiniodawczym Rektora w sprawach dotyczących zasobu mieszkaniowego Uczelni znajdującego się w Akademickim Domu Mieszkalno-Rotacyjnym.
- Komisja Mieszkaniowa funkcjonuje na podstawie Regulaminu stanowiącego załącznik do zarządzenia.
§ 2
- W skład Komisji Mieszkaniowej wchodzą:
1) Kanclerz lub inna osoba wskazana przez Kanclerza,
2) pracownik Działu Gospodarki Nieruchomościami, pełniący funkcję sekretarza Komisji,
3) przedstawiciel Działu Kadr,
4) przedstawiciel związków zawodowych działających w Uniwersytecie wybrany na wspólnym posiedzeniu,
5) administrator Akademickiego Domu Mieszkalno-Rotacyjnego. - Imienny skład Komisji Mieszkaniowej określa decyzja Rektora.
§ 3
- Funkcję Przewodniczącego Komisji Mieszkaniowej pełni osoba, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.
Wiceprzewodniczący Komisji Mieszkaniowej wybierany jest spośród jej członków. - Do obowiązków Przewodniczącego Komisji Mieszkaniowej należy:
1) opracowywanie planów pracy Komisji Mieszkaniowej,
2) przygotowywanie i wyznaczanie terminów posiedzeń Komisji Mieszkaniowej,
3) opracowywanie i składanie Rektorowi sprawozdań z działalności Komisji Mieszkaniowej.
§ 4
- Do zadań Komisji Mieszkaniowej należy opiniowanie wniosków w sprawach przyznania pokoju lub segmentu pracownikom Uniwersytetu w Akademickim Domu Mieszkalno-Rotacyjnym.
- Posiedzenia Komisji Mieszkaniowej odbywają się w godzinach pracy, nie rzadziej niż dwa razy w roku.
- Za czas nieprzepracowany w związku z udziałem w posiedzeniu Komisji Mieszkaniowej pracownik zachowuje prawo do wynagrodzenia.
- Obsługę administracyjną posiedzeń Komisji Mieszkaniowej zapewnia Dział Gospodarki Nieruchomościami.
§ 5
Traci moc Zarządzenie Nr 28/2013 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olszynie z dnia 10 kwietnia 2013 roku w sprawie zasad powoływania i funkcjonowania Komisji Mieszkaniowej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
dr hab. Jerzy A. PRZYBOROWSKI, prof. UWM
Zał. do Zarz. Nr 13.pdf |
Z13_2021.PDF |
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
Rektor dr hab. Jerzy A. PRZYBOROWSKI, prof. UWM | ||
Data wytworzenia: |
8 lutego 2021 | ||
Opublikowano przez: |
Aleksandra Wilczyńska | ||
Data opublikowania: |
25 czerwca 2021 11:58 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
26 sierpnia 2022 09:35 |