Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Zarządzenie Nr 12/2023
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 22 lutego 2023 roku

w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 9/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 8 lutego 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.)

Działając na podstawie art. 23 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 574 ze zm.) oraz § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.), zarządzam, co następuje:

§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, który stanowi załącznik do zarządzenia Nr 9/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 8 lutego 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.) wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 6 pkt 2 skreśla się lit. i;

2) § 18 otrzymuje brzmienie:

„§ 18

Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym

1. Do zadań Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym należy w szczególności:
    1) przygotowanie i wdrożenie systemu zarządzania relacjami z otoczeniem społeczno- gospodarczym,
    2) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów ze środowiskami opiniotwórczymi,
    3) inicjowanie i koordynowanie wizyt i wystąpień Rektora,
    4) przygotowywanie Rektorowi analiz, informacji, opinii i propozycji współpracy z partnerami zewnętrznymi,
    5) nawiązywanie i utrzymywanie relacji z pracodawcami,
    6) aktywne wsparcie osób studiujących w Uniwersytecie w rozwoju zawodowym oraz w efektywnym poruszaniu się po
        rynku pracy,
    7) nawiązywanie i utrzymywanie relacji z absolwentami Uniwersytetu,
    8) monitorowanie losów zawodowych absolwentów,
    9) obsługa procesu komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych,
  10) realizacja zadań w zakresie współpracy z podmiotami zewnętrznymi, w tym w zakresie transferu technologii oraz
        komercyjnych usług badawczych, 
  11) organizacja doradztwa, szkoleń, seminariów, targów, konferencji związanych z transferem technologii
        i przedsiębiorczością,
  12) koordynacja procesu przygotowania opinii o innowacyjności,
  13) współpraca z rzecznikiem patentowym w zakresie komercjalizacji patentów, wynalazków i wzorów użytkowych,
  14) rozwój przedsiębiorczości akademickiej.

2. Strukturę organizacyjną Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym tworzą:
    1) Sekcja Dialogu i Partnerstwa,
    2) Biuro Karier,
    3) Sekcja Współpracy z Absolwentami,
    4) Stanowisko ds. obsługi prawnej,
    5) Sekcja Transferu Technologii,
    6) Sekcja Przedsiębiorczości.
3. Pracami Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym kieruje powołany przez Rektora dyrektor.
4. Organizację i tryb pracy Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym nadzoruje Dyrektor Gabinetu.”,

3) § 30 otrzymuje brzmienie:

Ӥ30

Centrum Badań i Projektów

1. Do zadań Centrum Badań i Projektów należy w szczególności:
    1) organizacja procesu ewaluacji jakości działalności naukowej w dyscyplinach naukowych, w celu przygotowania dyscyplin
        do oceny,
    2) wsparcie dyscyplin i zespołów w zakresie przeprowadzania postępowań związanych z rozwojem kadry naukowej,
    3) nadzór formalny nad przygotowaniem i realizacją projektów,
    4) prowadzenie działalności informacyjnej z zakresu programów i konkursów finansowanych ze źródeł krajowych
        i zagranicznych,
    5) obsługa administracyjna Uniwersyteckiej Rady Doskonałości Naukowej i Komisji ds. etyki badań naukowych,
    6) przygotowywanie projektów regulaminów i wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji
        projektów,
    7) współpraca w zakresie realizacji zadań związanych z obsługą zintegrowanego systemu informacji o nauce i szkolnictwie
        wyższym w zakresie projektów,
    8) monitoring trwałości projektów,
    9) prowadzenie bazy infrastruktury B+R.

2. Strukturę organizacyjną Centrum Badań i Projektów tworzą:
    1) Dział Koordynacji Projektów Naukowych,
    2) Dział Koordynacji Projektów Rozwojowych,
    3) Horyzontalny Punkt Kontaktowy,
    4) Sekcja Ewaluacji Nauki i Rozwoju Kadry Naukowej.

3. Pracami Centrum Badań i Projektów kieruje powołany przez Rektora dyrektor. Na wniosek dyrektora Rektor wyznacza jego
    zastępcę.
4. W działach, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 2 na wniosek dyrektora Rektor powołuje kierowników.
5. Szczegółowe zasady funkcjonowania Centrum Badań i Projektów określa regulamin nadany przez Rektora.
6. Nadzór nad organizacją i trybem pracy Centrum Badań i Projektów pełni Prorektor ds. Polityki Naukowej i Badań.”.

§ 2

Realizację zarządzenia powierza się Kanclerzowi.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 marca 2023 roku.

Rektor

dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM

Z12_2023.PDF
Regulamin Organizacyjny po zmianie 12_2023.pdf
Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM - Rektor
Data wytworzenia:
21 lutego 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
23 lutego 2023 15:38
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
27 lutego 2023 14:58