Sygnatura: ZR/12/2023
Wejście w życie: 28.02.2023
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: ZR/78/2024 ZR/95/2023 ZR/88/2022 ZR/72/2023 ZR/132/2023 ZR/2/2023 ZR/9/2022 ZR/19/2023 ZR/80/2023 ZR/54/2022 ZR/120/2023 ZR/26/2024 ZR/41/2024
Zarządzenie Nr 12/2023
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 22 lutego 2023 roku
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 9/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 8 lutego 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.)
Działając na podstawie art. 23 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 574 ze zm.) oraz § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.), zarządzam, co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, który stanowi załącznik do zarządzenia Nr 9/2022 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 8 lutego 2022 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.) wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 6 pkt 2 skreśla się lit. i;
2) § 18 otrzymuje brzmienie:
„§ 18
Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym
1. Do zadań Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym należy w szczególności:
1) przygotowanie i wdrożenie systemu zarządzania relacjami z otoczeniem społeczno- gospodarczym,
2) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów ze środowiskami opiniotwórczymi,
3) inicjowanie i koordynowanie wizyt i wystąpień Rektora,
4) przygotowywanie Rektorowi analiz, informacji, opinii i propozycji współpracy z partnerami zewnętrznymi,
5) nawiązywanie i utrzymywanie relacji z pracodawcami,
6) aktywne wsparcie osób studiujących w Uniwersytecie w rozwoju zawodowym oraz w efektywnym poruszaniu się po
rynku pracy,
7) nawiązywanie i utrzymywanie relacji z absolwentami Uniwersytetu,
8) monitorowanie losów zawodowych absolwentów,
9) obsługa procesu komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych,
10) realizacja zadań w zakresie współpracy z podmiotami zewnętrznymi, w tym w zakresie transferu technologii oraz
komercyjnych usług badawczych,
11) organizacja doradztwa, szkoleń, seminariów, targów, konferencji związanych z transferem technologii
i przedsiębiorczością,
12) koordynacja procesu przygotowania opinii o innowacyjności,
13) współpraca z rzecznikiem patentowym w zakresie komercjalizacji patentów, wynalazków i wzorów użytkowych,
14) rozwój przedsiębiorczości akademickiej.
2. Strukturę organizacyjną Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym tworzą:
1) Sekcja Dialogu i Partnerstwa,
2) Biuro Karier,
3) Sekcja Współpracy z Absolwentami,
4) Stanowisko ds. obsługi prawnej,
5) Sekcja Transferu Technologii,
6) Sekcja Przedsiębiorczości.
3. Pracami Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym kieruje powołany przez Rektora dyrektor.
4. Organizację i tryb pracy Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym nadzoruje Dyrektor Gabinetu.”,
3) § 30 otrzymuje brzmienie:
Ӥ30
Centrum Badań i Projektów
1. Do zadań Centrum Badań i Projektów należy w szczególności:
1) organizacja procesu ewaluacji jakości działalności naukowej w dyscyplinach naukowych, w celu przygotowania dyscyplin
do oceny,
2) wsparcie dyscyplin i zespołów w zakresie przeprowadzania postępowań związanych z rozwojem kadry naukowej,
3) nadzór formalny nad przygotowaniem i realizacją projektów,
4) prowadzenie działalności informacyjnej z zakresu programów i konkursów finansowanych ze źródeł krajowych
i zagranicznych,
5) obsługa administracyjna Uniwersyteckiej Rady Doskonałości Naukowej i Komisji ds. etyki badań naukowych,
6) przygotowywanie projektów regulaminów i wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji
projektów,
7) współpraca w zakresie realizacji zadań związanych z obsługą zintegrowanego systemu informacji o nauce i szkolnictwie
wyższym w zakresie projektów,
8) monitoring trwałości projektów,
9) prowadzenie bazy infrastruktury B+R.
2. Strukturę organizacyjną Centrum Badań i Projektów tworzą:
1) Dział Koordynacji Projektów Naukowych,
2) Dział Koordynacji Projektów Rozwojowych,
3) Horyzontalny Punkt Kontaktowy,
4) Sekcja Ewaluacji Nauki i Rozwoju Kadry Naukowej.
3. Pracami Centrum Badań i Projektów kieruje powołany przez Rektora dyrektor. Na wniosek dyrektora Rektor wyznacza jego
zastępcę.
4. W działach, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 2 na wniosek dyrektora Rektor powołuje kierowników.
5. Szczegółowe zasady funkcjonowania Centrum Badań i Projektów określa regulamin nadany przez Rektora.
6. Nadzór nad organizacją i trybem pracy Centrum Badań i Projektów pełni Prorektor ds. Polityki Naukowej i Badań.”.
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Kanclerzowi.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 marca 2023 roku.
Rektor
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
Z12_2023.PDF |
Regulamin Organizacyjny po zmianie 12_2023.pdf |
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM - Rektor | ||
Data wytworzenia: |
21 lutego 2023 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
23 lutego 2023 15:38 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
27 lutego 2023 14:58 |