Sygnatura: DR/42/2025
Wejście w życie: 18.09.2025
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: Brak dokumentów powiązanych.
Decyzja Nr 42/2025
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
z dnia 18 września 2025 roku
w sprawie powołania Zespołu Projektowego do projektu „Ograniczanie zjawiska DROPOUT w UWM w Olsztynie”
Działając na podstawie § 17 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 roku w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (ze zm.) oraz § 9 ust. 1 Zasad przygotowania i realizacji projektów koordynowanych przez Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie wprowadzonych Zarządzeniem Nr 42/2025 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 26 czerwca 2025 roku stanowi się, co następuje:
§ 1
Powołuję Zespół Projektowy do realizacji projektu pn. „Ograniczanie zjawiska DROPOUT w UWM w Olsztynie” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego.
§ 2
W skład Zespołu Projektowego wchodzą:
- mgr inż. Marta Perczyńska – kierownik projektu,
- mgr Zofia Możeluk – zastępca kierownika projektu,
- mgr Agnieszka Jaskulska – specjalista ds. monitoringu projektu,
- mgr Karolina Cieszyńska – specjalista ds. realizacji projektu,
- inż. Paweł Wiśniewski – inspektor nadzoru Dział Inwestycji i Nadzoru Budowlanego,
- mgr Andrzej Rydzewski – Centrum Informatyczne,
- mgr Eliza Popławska-Jodko – Biuro Analiz Strategicznych,
- mgr Marzena Radzka-Wiśniewska – Uniwersyteckie Centrum Wsparcia,
- mgr Michał Orłowski - Centrum Marketingu i Mediów,
- dr Katarzyna Bikowska – Biblioteka Uniwersytecka.
§ 3
Do zadań Zespołu Projektowego należy realizacja wszystkich zadań Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie wynikających z Umowy o dofinansowanie projektu, w szczególności przygotowanie, realizacja i rozliczenie działań projektowych zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu, a także czynny udział w realizacji projektu, kompletowanie wymaganych dokumentów, uczestnictwo w konsultacjach i pracach zespołu, gromadzenie i analiza informacji związanych z zakresem powierzonych zadań, a także terminowe przekazywanie danych i wyników dotyczących realizacji poszczególnych działań kierownikowi projektu, zgodnie z harmonogramem i przyjętymi procedurami.
§ 4
Za prowadzenie wydzielonej ewidencji księgowej projektu odpowiada Kwestor.
§ 5
Za prowadzenie procedur w zakresie wyłonienia wykonawcy prac remontowych oraz dostawców usług i urządzeń odpowiada Kierownik Działu Zamówień Publicznych.
§ 6
Wykonanie decyzji powierzam kierownikowi projektu, który jest odpowiedzialny za całościową realizację i koordynację działań zaplanowanych w projekcie oraz przekazywanie okresowych raportów z realizacji projektu do Prorektora ds. kształcenia oraz do Komitetu Sterującego.
§ 7
Inspektor nadzoru wchodzący w skład Zespołu Projektowego jest zobowiązany do wykonywania obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2025 roku, poz. 418 ze zm.).
§ 8
Członkowie Zespołu ponoszą odpowiedzialność za powierzone im zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi UWM.
§ 9
Zespół projektowy obraduje nie rzadziej niż raz na kwartał, z posiedzeń sporządza się protokół.
§ 10
Zespół Projektowy działa pod nadzorem Komitetu Sterującego powołanego do monitorowania realizacji projektu.
§ 11
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM
D_42_2025.pdf |
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
dr hab. Jerzy A. Przyborowski, prof. UWM | ||
Data wytworzenia: |
18 września 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
24 września 2025 10:38 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
24 września 2025 10:42 |