Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni recepcjonistę w Uniwersyteckim Domu Rotacyjnym
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na zastępstwo
- Wymiar czasu pracy: pełen etat, praca zmianowa
Główne zadania:
- obsługa recepcji polegająca na kwaterowaniu i wykwaterowywaniu gości, wynajmowaniu pokoi gościnnych, wydawaniu kart magnetycznych, udzielaniu informacji, itp., w Uniwersyteckim Domu Rotacyjnym
- kontrola ruchu osobowego w Uniwersyteckim Domu Rotacyjnym
- obsługa centrali telefonicznej oraz kasy fiskalnej
- odbieranie korespondencji oraz prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
- kontrolowanie stanu zabezpieczenia Uniwersyteckiego Domu Rotacyjnego w tym sprawdzanie drzwi, okien, urządzeń elektrycznych oraz innych urządzeń pod kątem prawidłowego użytkowania, odpowiedniego zabezpieczenia przed ewentualnym włamaniem, zalaniem, wybuchem, itp.
Wymagania:
- wykształcenie zasadnicze zawodowe
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność, samodzielność, uczciwość, otwartość wobec innych, systematyczność i dokładność w realizacji zadań
- dyspozycyjność, otwartość na zmiany.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa z dniem 29.11.2022 r.
Podmiot udostępniający: |
Uniwersytecki Dom Rotacyjny | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
22 listopada 2022 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
23 listopada 2022 15:02 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
6 grudnia 2022 09:22 |