Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni recepcjonistę w Uniwersyteckim Domu Rotacyjnym

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na zastępstwo
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat, praca zmianowa

 

Główne zadania:

  • obsługa recepcji polegająca na kwaterowaniu i wykwaterowywaniu gości, wynajmowaniu pokoi gościnnych, wydawaniu kart magnetycznych, udzielaniu informacji, itp., w Uniwersyteckim Domu Rotacyjnym
  • kontrola ruchu osobowego w Uniwersyteckim Domu Rotacyjnym
  • obsługa centrali telefonicznej oraz kasy fiskalnej
  • odbieranie korespondencji oraz prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
  • kontrolowanie stanu zabezpieczenia Uniwersyteckiego Domu Rotacyjnego w tym sprawdzanie drzwi, okien, urządzeń elektrycznych oraz innych urządzeń pod kątem prawidłowego użytkowania, odpowiedniego zabezpieczenia przed ewentualnym włamaniem, zalaniem, wybuchem, itp.

 

Wymagania:

  • wykształcenie zasadnicze zawodowe                                                                                                      
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odpowiedzialność, samodzielność, uczciwość, otwartość wobec innych, systematyczność i dokładność w realizacji zadań
  • dyspozycyjność, otwartość na zmiany.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.

Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.

Termin składania dokumentów upływa z dniem 29.11.2022 r.

 

 

Podmiot udostępniający:
Uniwersytecki Dom Rotacyjny
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
22 listopada 2022
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
23 listopada 2022 15:02
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
6 grudnia 2022 09:22