Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Zastępcę Kanclerza ds. administracyjnych

Status: Aktualne

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • Nadzór nad funkcjonowaniem jednostek organizacyjnych tworzących pion Kanclerza, zgodnie z Regulaminem organizacyjnym Uniwersytetu;
  • Nadzór nad przebiegiem współpracy pomiędzy podległymi jednostkami i innymi jednostkami organizacyjnymi;
  • Zarządzanie i nadzór nad gospodarowaniem mieniem i infrastrukturą Uczelni, w tym zapewnienie odpowiedniego utrzymania obiektów dydaktycznych do realizacji zadań Uniwersytetu;
  • Koordynacja codziennych działań administracyjnych oraz zapewnienie sprawnej realizacji procesów operacyjnych;
  • Współudział w opracowywaniu, wdrażaniu i monitorowaniu polityk oraz procedur administracyjnych zgodnych z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi;
  • Wsparcie Kanclerza w całościowym zarządzaniu sprawami administracyjnymi i infrastrukturalnymi Uczelni;
  • Przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji dla Kanclerza oraz Władz Uczelni.
  • Analizowanie rozwiązań organizacyjnych, technicznych, formalno – prawnych i ekonomicznych w kontekście poprawy jakości i efektywności pracy;
  • Zapewnienie zgodności działań administracyjnych z przepisami dotyczącymi finansów publicznych, w tym zasadami gospodarowania środkami publicznymi.

 

Wymagania: 

  • Wykształcenie wyższe magisterskie, z zakresu zarządzania, administracji, ekonomii lub pokrewnych dziedzin;
  • Znajomość przepisów prawa w szczególności dotyczących finansów publicznych, administracji publicznej, zamówień publicznych;
  • Znajomość obowiązujących zasad ekonomiczno-finansowych, na podstawie których działa uczelnia publiczna;
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz zdolność do zarządzania zespołami pracowniczymi;
  • Biegłość w obsłudze narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie administracją;
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych oraz komunikacyjnych.

 

Umiejętności: 

  • Dobra, praktyczna znajomość MS Office;
  • zdolności menadżerskie;
  • Interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • Organizowania pracy własnej; 
  • Współdziałania i pracy w zespole;
  • Działania pod wpływem stresu i presją czasu;
  • Umiejętność negocjacji i mediacji;
  • Myślenia strategicznego oraz analitycznego
  • Dbałość o zasoby ludzkie i materialne.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Staż pracy: 7 lat doświadczenia zawodowego, w tym min. 4 lata na stanowisku kierowniczym, mile widziane w sektorze szkolnictwa wyższego lub jednostce finansów publicznych.

 

Znajomość języków obcych:

  • Język angielski znajomość na poziomie min. komunikatywnym w mowie i piśmie, będzie dodatkowym atutem.

 

Cechy osobowości:

  • Komunikatywność;
  • Samodzielność i odpowiedzialność; 
  • Elastyczność, sumienność i dokładność;
  • Otwartość na zmiany i rozwój własny; 
  • Asertywność;
  • Odporność na stres;
  • Wysoka kultura osobista.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

 

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje:

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 15.02.2025
     

Podmiot udostępniający:
Biuro Kanclerza
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
16 stycznia 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
16 stycznia 2025 12:28
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
16 stycznia 2025 12:34