UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Zastępcę Kanclerza ds. administracyjnych
Status: Aktualne
- Liczba etatów: 1.
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- Nadzór nad funkcjonowaniem jednostek organizacyjnych tworzących pion Kanclerza, zgodnie z Regulaminem organizacyjnym Uniwersytetu;
- Nadzór nad przebiegiem współpracy pomiędzy podległymi jednostkami i innymi jednostkami organizacyjnymi;
- Zarządzanie i nadzór nad gospodarowaniem mieniem i infrastrukturą Uczelni, w tym zapewnienie odpowiedniego utrzymania obiektów dydaktycznych do realizacji zadań Uniwersytetu;
- Koordynacja codziennych działań administracyjnych oraz zapewnienie sprawnej realizacji procesów operacyjnych;
- Współudział w opracowywaniu, wdrażaniu i monitorowaniu polityk oraz procedur administracyjnych zgodnych z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi;
- Wsparcie Kanclerza w całościowym zarządzaniu sprawami administracyjnymi i infrastrukturalnymi Uczelni;
- Przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji dla Kanclerza oraz Władz Uczelni.
- Analizowanie rozwiązań organizacyjnych, technicznych, formalno – prawnych i ekonomicznych w kontekście poprawy jakości i efektywności pracy;
- Zapewnienie zgodności działań administracyjnych z przepisami dotyczącymi finansów publicznych, w tym zasadami gospodarowania środkami publicznymi.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe magisterskie, z zakresu zarządzania, administracji, ekonomii lub pokrewnych dziedzin;
- Znajomość przepisów prawa w szczególności dotyczących finansów publicznych, administracji publicznej, zamówień publicznych;
- Znajomość obowiązujących zasad ekonomiczno-finansowych, na podstawie których działa uczelnia publiczna;
- Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz zdolność do zarządzania zespołami pracowniczymi;
- Biegłość w obsłudze narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie administracją;
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych oraz komunikacyjnych.
Umiejętności:
- Dobra, praktyczna znajomość MS Office;
- zdolności menadżerskie;
- Interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
- Organizowania pracy własnej;
- Współdziałania i pracy w zespole;
- Działania pod wpływem stresu i presją czasu;
- Umiejętność negocjacji i mediacji;
- Myślenia strategicznego oraz analitycznego
- Dbałość o zasoby ludzkie i materialne.
Doświadczenie zawodowe:
- Staż pracy: 7 lat doświadczenia zawodowego, w tym min. 4 lata na stanowisku kierowniczym, mile widziane w sektorze szkolnictwa wyższego lub jednostce finansów publicznych.
Znajomość języków obcych:
- Język angielski znajomość na poziomie min. komunikatywnym w mowie i piśmie, będzie dodatkowym atutem.
Cechy osobowości:
- Komunikatywność;
- Samodzielność i odpowiedzialność;
- Elastyczność, sumienność i dokładność;
- Otwartość na zmiany i rozwój własny;
- Asertywność;
- Odporność na stres;
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje:
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 15.02.2025
Podmiot udostępniający: |
Biuro Kanclerza | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
16 stycznia 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
16 stycznia 2025 12:28 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
16 stycznia 2025 12:34 |