UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Zastępcę Dyrektora Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych
Status: W trakcie rozstrzygania
UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE
zatrudni Zastępcę Dyrektora Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Liczba etatów: 1.
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- udział w planowaniu, przygotowaniu oraz koordynacji projektów krajowych i międzynarodowych we współpracy z jednostkami organizacyjnymi uczelni i partnerami zewnętrznymi;
- nadzór i współpraca w zakresie planowania strategicznego, przygotowania analiz i raportów wspierających decyzje władz Uczelni;
- uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu strategii rozwoju Uczelni;
- zarządzanie zespołami projektowymi i monitorowanie realizacji projektów;
- identyfikowanie źródeł finansowania zewnętrznego i wspieranie procesów aplikacyjnych w ramach programów krajowych i międzynarodowych;
- współpraca merytoryczna z wnioskodawcami projektów, opracowywanie i udostępnianie aktualnych informacji niezbędnych do wypełniania wniosków
- reprezentowanie Centrum w spotkaniach, konferencjach oraz innych wydarzeniach branżowych;
- współpraca obejmująca strategiczny rozwój Centrum: realizacja wyznaczonych kierunków działania i dbanie o stały rozwój Centrum.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki zarządzanie, ekonomia;
- znajomość zasad funkcjonowania instytucji publicznych, w szczególności uczelni wyższych;
- znajomość zasad i narzędzi zarządzania projektami (mile widziane certyfikaty z zakresu zarządzania projektami np. PRINCE2, PMP);
- znajomość narzędzi IT wykorzystywanymi w zarządzaniu projektami.
Umiejętności:
- umiejętność opracowywania projektów dokumentów;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS-Office,
- obsługi urządzeń biurowych;
- precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
- umiejętne zarządzanie zmianą;
- wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
- organizowania pracy własnej;
- współdziałania i pracy w zespole;
- działania pod wpływem stresu i presją czasu;
- podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, umiejętnego wyciągania wniosków;
- logicznego myślenia;
- doskonałe umiejętności organizacyjne.
Znajomość języków obcych:
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Doświadczenie zawodowe:
- staż pracy: min. 6 lat – warunek konieczny;
- minimum 4-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze zarządzania projektami krajowymi i międzynarodowymi najlepiej w różnych branżach i poziomach (planowanie, administrowanie, rozliczanie) oraz w oparciu o różne programy np. HE, NCBiR, NCN, MNiSW, RPO;
- doświadczenie w zakresie wdrażania i nadzorowania procesów strategicznych oraz planowania długoterminowego (foresight);
- doświadczenie w pracy w sektorze szkolnictwa wyższego będzie dodatkowym atutem.
Cechy osobowości:
- komunikatywność;
- kreatywność;
- samodzielność i odpowiedzialność;
- elastyczność;
- sumienność i dokładność;
- otwartość na zmiany i rozwój własny;
- asertywność;
- odporność na stres;
- dyspozycyjność;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
- Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej
w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl - Termin składania dokumentów upływa z dniem 31.08.2025
Zgodnie z art. 24. Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów:
- Podmiot prawny ustala wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, zwaną dalej "procedurą zgłoszeń wewnętrznych", zgodną z wymogami określonymi w niniejszym rozdziale.
- Podmiot, na rzecz którego wykonuje pracę zarobkową mniej niż 50 osób, a także podmioty, o których mowa w art. 23 ust. 5, mogą ustalić procedurę zgłoszeń wewnętrznych.
- Podmiot prawny ustala procedurę zgłoszeń wewnętrznych po konsultacjach z:
1) zakładową organizacją związkową albo zakładowymi organizacjami związkowymi, jeżeli w podmiocie prawnym działa więcej niż jedna zakładowa organizacja związkowa, albo
2) przedstawicielami osób świadczących pracę na rzecz podmiotu prawnego, wyłonionymi w trybie przyjętym w podmiocie prawnym, jeżeli nie działa w nim zakładowa organizacja związkowa. - Konsultacje, o których mowa w ust. 3, trwają nie krócej niż 5 dni i nie dłużej niż 10 dni od dnia przedstawienia przez podmiot prawny projektu procedury zgłoszeń wewnętrznych.
- Procedura zgłoszeń wewnętrznych wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia podania jej do wiadomości osób wykonujących pracę w sposób przyjęty w podmiocie prawnym.
- Osobie ubiegającej się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, lub pełnienia służby podmiot prawny przekazuje informację o procedurze zgłoszeń wewnętrznych wraz z rozpoczęciem rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy.
Podmiot udostępniający: |
Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
13 sierpnia 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
13 sierpnia 2025 13:11 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
1 września 2025 14:50 |