Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Zastępcę Dyrektora Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych

Status: W trakcie rozstrzygania

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE
zatrudni Zastępcę Dyrektora Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych

 

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • udział w planowaniu, przygotowaniu oraz koordynacji projektów krajowych i międzynarodowych we współpracy z jednostkami organizacyjnymi uczelni i partnerami zewnętrznymi;
  • nadzór i współpraca w zakresie planowania strategicznego, przygotowania analiz i raportów wspierających decyzje władz Uczelni;
  • uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu strategii rozwoju Uczelni;
  • zarządzanie zespołami projektowymi i monitorowanie realizacji projektów;
  • identyfikowanie źródeł finansowania zewnętrznego i wspieranie procesów aplikacyjnych  w ramach programów krajowych i międzynarodowych;
  • współpraca merytoryczna z wnioskodawcami projektów, opracowywanie i udostępnianie aktualnych informacji niezbędnych do wypełniania wniosków
  • reprezentowanie Centrum w spotkaniach, konferencjach oraz innych wydarzeniach branżowych;
  • współpraca obejmująca strategiczny rozwój Centrum: realizacja wyznaczonych kierunków działania i dbanie o stały rozwój Centrum.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki zarządzanie, ekonomia;
  • znajomość zasad funkcjonowania instytucji publicznych, w szczególności uczelni wyższych;
  • znajomość zasad i narzędzi zarządzania  projektami (mile widziane certyfikaty z zakresu zarządzania projektami np. PRINCE2, PMP);
  • znajomość narzędzi IT wykorzystywanymi w zarządzaniu projektami.

 

Umiejętności: 

  • umiejętność opracowywania projektów dokumentów;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS-Office, 
  • obsługi urządzeń biurowych; 
  • precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • umiejętne zarządzanie zmianą;
  • wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
  • organizowania pracy własnej; 
  • współdziałania i pracy w zespole; 
  • działania pod wpływem stresu i presją czasu;
  • podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, umiejętnego wyciągania wniosków;
  • logicznego myślenia;
  • doskonałe umiejętności organizacyjne.

 

Znajomość języków obcych:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2. 

 

Doświadczenie zawodowe:

  • staż pracy: min. 6 lat – warunek konieczny; 
  • minimum 4-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze zarządzania projektami krajowymi i międzynarodowymi najlepiej w różnych branżach i poziomach (planowanie, administrowanie, rozliczanie) oraz w oparciu o różne programy np. HE, NCBiR, NCN, MNiSW, RPO;
  • doświadczenie w zakresie wdrażania i nadzorowania procesów strategicznych oraz planowania długoterminowego (foresight);
  • doświadczenie w pracy w sektorze szkolnictwa wyższego będzie dodatkowym atutem.

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • kreatywność;
  • samodzielność i odpowiedzialność; 
  • elastyczność;
  • sumienność i dokładność;
  • otwartość na zmiany i rozwój własny; 
  • asertywność;
  • odporność na stres;
  • dyspozycyjność;
  • wysoka kultura osobista.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej 
    w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 31.08.2025 
     

 

Zgodnie z art.  24. Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów:

  1. Podmiot prawny ustala wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, zwaną dalej "procedurą zgłoszeń wewnętrznych", zgodną z wymogami określonymi w niniejszym rozdziale.
  2. Podmiot, na rzecz którego wykonuje pracę zarobkową mniej niż 50 osób, a także podmioty, o których mowa w art. 23 ust. 5, mogą ustalić procedurę zgłoszeń wewnętrznych.
  3. Podmiot prawny ustala procedurę zgłoszeń wewnętrznych po konsultacjach z:
    1) zakładową organizacją związkową albo zakładowymi organizacjami związkowymi, jeżeli w podmiocie prawnym działa więcej niż jedna zakładowa organizacja związkowa, albo 
    2) przedstawicielami osób świadczących pracę na rzecz podmiotu prawnego, wyłonionymi w trybie przyjętym w podmiocie prawnym, jeżeli nie działa w nim zakładowa organizacja związkowa.
  4. Konsultacje, o których mowa w ust. 3, trwają nie krócej niż 5 dni i nie dłużej niż 10 dni od dnia przedstawienia przez podmiot prawny projektu procedury zgłoszeń wewnętrznych.
  5. Procedura zgłoszeń wewnętrznych wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia podania jej do wiadomości osób wykonujących pracę w sposób przyjęty w podmiocie prawnym.
  6. Osobie ubiegającej się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, lub pełnienia służby podmiot prawny przekazuje informację o procedurze zgłoszeń wewnętrznych wraz z rozpoczęciem rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy.

 

Podmiot udostępniający:
Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
13 sierpnia 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
13 sierpnia 2025 13:11
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
1 września 2025 14:50