Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika niebędącego nauczycielem akademickim, w grupie pracowników administracyjnych Instytutu Muzyki Wydziału Sztuki

Status: Unieważnione

  • Umowa o pracę
  • Liczba etatów: 1
  • Wymiar czasu pracy: pełny
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony


 
Główne zadania:

  • Obsługa administracyjno-organizacyjna Rady Naukowej Dyscypliny Sztuki Muzyczne;
  • Koordynacja i monitorowanie realizacji przebiegu ewaluacji dyscypliny sztuki muzyczne;
  • Aktualizowanie we współpracy z Biblioteką UWM bazy dokumentującej dorobek naukowy (artystyczny) pracowników;
  • Gromadzenie danych  nt. działalności naukowo-badawczej dyscypliny;
  • Znajomość aktów prawnych, procedur i ich monitorowanie w zakresie działalności naukowej i ewaluacji oraz ich stosowanie w zakresie ogólnouczelnianych uregulowań oraz wydziałowych wytycznych, zarządzeń i regulacji wewnętrznych dotyczących awansu zawodowego nauczycieli akademickich w szczególności ewaluacji nauki i rozwoju kadry naukowej;
  • Przygotowywanie wniosków o zatrudnienie nauczycieli akademickich (konkurs, awans);
  • Obsługa administracyjna doktoratów i habilitacji: korespondencja i archiwizacja dokumentów na poziomie komisji doktorskiej i habilitacyjnej, posiedzenia komisji, Rady Naukowej Dyscypliny Sztuki Muzyczne, wszczęcie przewodu, egzaminy doktorskie, obrona pracy doktorskiej.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Znajomość pakietu MS Office , Windows;
  • Wskazana wiedza z zakresu stosowania procedur ewaluacji działalności naukowej, doktoratów i habilitacji.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie min. B1/B2.

 

Umiejętności: 

  • Współdziałania i pracy w zespole;
  • Działania pod wpływem stresu i presji czasu;
  • Interpersonalne i komunikacyjne;
  • Precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • Analityczne i planistyczne;
  • Organizowania pracy własnej;
  • Podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
  • Logicznego myślenia.

 

Oferujemy

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
     

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 06.09.2024 r.
     

Podmiot udostępniający:
Wydział Sztuki
Wytworzono przez:
Wydział sztuki
Data wytworzenia:
23 sierpnia 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
26 sierpnia 2024 08:32
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
10 października 2024 11:45