UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika niebędącego nauczycielem akademickim, w grupie pracowników administracyjnych Instytutu Muzyki Wydziału Sztuki
Status: Unieważnione
- Umowa o pracę
- Liczba etatów: 1
- Wymiar czasu pracy: pełny
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
Główne zadania:
- Obsługa administracyjno-organizacyjna Rady Naukowej Dyscypliny Sztuki Muzyczne;
- Koordynacja i monitorowanie realizacji przebiegu ewaluacji dyscypliny sztuki muzyczne;
- Aktualizowanie we współpracy z Biblioteką UWM bazy dokumentującej dorobek naukowy (artystyczny) pracowników;
- Gromadzenie danych nt. działalności naukowo-badawczej dyscypliny;
- Znajomość aktów prawnych, procedur i ich monitorowanie w zakresie działalności naukowej i ewaluacji oraz ich stosowanie w zakresie ogólnouczelnianych uregulowań oraz wydziałowych wytycznych, zarządzeń i regulacji wewnętrznych dotyczących awansu zawodowego nauczycieli akademickich w szczególności ewaluacji nauki i rozwoju kadry naukowej;
- Przygotowywanie wniosków o zatrudnienie nauczycieli akademickich (konkurs, awans);
- Obsługa administracyjna doktoratów i habilitacji: korespondencja i archiwizacja dokumentów na poziomie komisji doktorskiej i habilitacyjnej, posiedzenia komisji, Rady Naukowej Dyscypliny Sztuki Muzyczne, wszczęcie przewodu, egzaminy doktorskie, obrona pracy doktorskiej.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Znajomość pakietu MS Office , Windows;
- Wskazana wiedza z zakresu stosowania procedur ewaluacji działalności naukowej, doktoratów i habilitacji.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie min. B1/B2.
Umiejętności:
- Współdziałania i pracy w zespole;
- Działania pod wpływem stresu i presji czasu;
- Interpersonalne i komunikacyjne;
- Precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
- Analityczne i planistyczne;
- Organizowania pracy własnej;
- Podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
- Logicznego myślenia.
Oferujemy
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 06.09.2024 r.
Podmiot udostępniający: |
Wydział Sztuki | ||
Wytworzono przez: |
Wydział sztuki | ||
Data wytworzenia: |
23 sierpnia 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
26 sierpnia 2024 08:32 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
10 października 2024 11:45 |