Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Wydział Geoinżynierii zatrudni studenta na umowę zlecenie w ramach projektu pt: Opracowanie technologii wstępnej obróbki substratów lignocelulozowych przed konwersją do biopaliw II generacji LIDER13/0050/2022

Status: Aktualne

FORMA ZATRUDNIENIA: UMOWA CYWILNOPRAWNA NA OKRES 16 MIESIĘCY 

WYMAGANIA:

  • Posiadanie statusu studenta studiów drugiego stopnia;
  • Wykształcenie wyższe: biotechnologia, ochrona środowiska, inżynieria środowiska, pokrewne
  • Umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Odpowiedzialność, samodzielność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań;
  • Dobra organizacja czasu i miejsca pracy
     

WARUNKI ZATRUDNIENIA

Umowa zlecenia dotyczącą realizacji zadania 3 - określenie wpływu symultanicznej hydrotermicznej i kwasowej obróbki materiału lignocelulozowego na efektywność hydrotermalnej depolimeryzacji i zadania 4 - wpływ eksplozyjnej dekompresji pary na proces produkcji biopaliw II generacji.  Oferowana praca polegać będzie m.in. na pracach technicznych związanych z obsługą reaktorów, wprowadzaniu substratów, opróżnianiu i poborze próbek, wykonaniu analiz fizyko-chemicznych. 

Okres realizacji od 1.06.2024 przez 16 miesięcy.

 

WYMAGANE  DOKUMENTY

  1. CV uwzględniające aktualne dane teleadresowe
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,  ukończenia studiów I stopnia 
  3. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119,str. 1)”.

 

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Wymagane dokumenty prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: anna.grala@uwm.edu.pl lub złożyć osobiście w Katedrze Inżynierii Środowiska, ul. Warszawska 117a, 10-950 Olsztyn (Wydział Geoinżynierii) w terminie do 30.04. 2024r. 

 

POZOSTAŁE INFORMACJE: 

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane. 
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. 
  4. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

Podmiot udostępniający:
Wydział Geoinżynierii
Wytworzono przez:
dr Anna Nowicka
Data wytworzenia:
5 kwietnia 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
5 kwietnia 2024 09:34
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
12 kwietnia 2024 10:32