UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Referenta w Dziekanacie Wydziału Prawa i Administracji
Status: Rozstrzygnięto
- Liczba etatów: 1.
- Umowa na zastępstwo
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- Bieżące załatwianie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Dziekanatu i obsługą studentów;
- Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów;
- Wydawanie zaświadczeń;
- Przygotowywanie materiałów i informacji niezbędnych do podejmowania decyzji przez Dziekana;
- Prowadzenie rejestrów i ewidencji (papierowej lub elektronicznej);
- Sporządzanie wykazu prac dyplomowych;
- Biegła znajomość obsługiwanych w Dziekanacie systemów informatycznych oraz bieżące uaktualnianie danych w nich zawartych;
- Przygotowywanie dokumentacji i pism oraz ich archiwizacja zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną;
- Wykonywanie poleceń przełożonych (Dziekan, Prodziekan, Kierownik Dziekanatu).
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Znajomość pakietu MS-Office,
- Znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej oraz RODO;
- Umiejętność organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole;
Cechy osobowości:
- sumienność systematyczność i dokładność w realizacji zadań;
- otwartość na zmiany i rozwój własny;
- samodzielność i odpowiedzialność;
- komunikatywność;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 16.06.2024 r.
Podmiot udostępniający: |
Wydział Prawa i Administracji | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
10 czerwca 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
10 czerwca 2024 14:56 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
4 lipca 2024 11:00 |