UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika inżynieryjno - technicznego w Wydziale Medycyny Weterynaryjnej w Katedrze Epizootiologii
Status: Rozstrzygnięto
UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika inżynieryjno - technicznego w Wydziale Medycyny Weterynaryjnej w Katedrze Epizootiologii
- Umowa na zastępstwo
 - Liczba etatów: 1.
 - Wymiar czasu pracy: pełen
 
Główne zadania:
- wsparcie w pracy laboratoryjnej;
 - obsługa techniczna zajęć dydaktycznych;
 - obsługa administracyjna sekretariatu Katedry;
 - obsługa podstawowej aparatury badawczej i laboratoryjnej.
 
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie (preferowane kierunki biologiczne);
 - doświadczenie w obsłudze mikroskopów oraz specjalistycznych urządzeń badawczych.
 
Umiejętności:
- znajomość pakietu MS-Office,
 - obsługi urządzeń biurowych;
 - komunikacyjne;
 - organizowania pracy własnej;
 - współdziałania i pracy w zespole;
 - działania pod wpływem stresu i presją czasu;
 - logicznego myślenia.
 
Cechy osobowości:
- komunikatywność;
 - samodzielność i odpowiedzialność;
 - elastyczność,
 - sumienność i dokładność;
 - otwartość na zmiany i rozwój własny;
 - asertywność;
 - odporność na stres;
 - dyspozycyjność;
 - uczciwość;
 - kreatywność;
 - wysoka kultura osobista.
 
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
 - pełny wymiar czasu pracy;
 - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
 - atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
 - atrakcje kulturalne i sportowe;
 - dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
 - możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
 - preferencyjne pożyczki;
 - możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
 - kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
 - Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
 
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
 - Złożone dokumenty nie będą zwracane.
 - Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
 - Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
 - Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
 - Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
 - Termin składania dokumentów upływa z dniem 23.07.2025. 
 
Zgodnie z art.  24. Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów:
1. Podmiot prawny ustala wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, zwaną dalej "procedurą zgłoszeń wewnętrznych", zgodną z wymogami określonymi w niniejszym rozdziale.
2. Podmiot, na rzecz którego wykonuje pracę zarobkową mniej niż 50 osób, a także podmioty, o których mowa w art. 23 ust. 5, mogą ustalić procedurę zgłoszeń wewnętrznych.
3. Podmiot prawny ustala procedurę zgłoszeń wewnętrznych po konsultacjach z:
1)zakładową organizacją związkową albo zakładowymi organizacjami związkowymi, jeżeli w podmiocie prawnym działa więcej niż jedna zakładowa organizacja związkowa, albo 
2)przedstawicielami osób świadczących pracę na rzecz podmiotu prawnego, wyłonionymi w trybie przyjętym w podmiocie prawnym, jeżeli nie działa w nim zakładowa organizacja związkowa.
4. Konsultacje, o których mowa w ust. 3, trwają nie krócej niż 5 dni i nie dłużej niż 10 dni od dnia przedstawienia przez podmiot prawny projektu procedury zgłoszeń wewnętrznych.
5. Procedura zgłoszeń wewnętrznych wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia podania jej do wiadomości osób wykonujących pracę w sposób przyjęty w podmiocie prawnym.
6. Osobie ubiegającej się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, lub pełnienia służby podmiot prawny przekazuje informację o procedurze zgłoszeń wewnętrznych wraz z rozpoczęciem rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy.
  
Podmiot udostępniający:  | 
                Wydział Medycyny Weterynaryjnej | ||
Wytworzono przez:  | 
                mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia:  | 
                16 lipca 2025 | ||
Opublikowano przez:  | 
                Zofia Konopka | ||
Data opublikowania:  | 
                16 lipca 2025 12:05 | ||
Aktualizowano przez:  | 
                Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji:  | 
                6 sierpnia 2025 10:16 |