Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę ds. zamówień publicznych w Uniwersyteckim Centrum Badań i Projektów
Status: Rozstrzygnięto
- umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
- Wymiar czasu pracy: pełen etat
- Liczba etatów: 1
Główne zadania:
- kompleksowe przygotowywanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, związanych z realizacją projektów administrowanych przez Centrum Badań i Projektów, w tym m.in.: sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia, ogłoszeń i protokołów, umów, udział w pracach komisji przetargowej.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- ukończone szkolenia z zakresu zamówień publicznych.
Doświadczenie zawodowe:
- min. 3-letnie doświadczenie przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych (przygotowywanie SWZ, zamieszczanie ogłoszeń w BZP, Dz. Urz. UE, ocena ofert, sporządzanie protokołu jako członek komisji przetargowej lub sekretarz),
Umiejętności:
- praktyczne umiejętności obsługi pakietu Ms Office,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- wysokie poziom zdolności komunikacyjnych,
- bardzo dobra organizacja pracy zespołu,
- samodzielność w działaniu przy jednoczesnej umiejętności pracy w zespole,
- wysoki poziom odpowiedzialności,
- sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- gotowość do podnoszenie swoich kwalifikacji i kompetencji.
Cechy osobowości:
- odpowiedzialność́, dokładność́,
- wysoka kultura osobista,
- kreatywność́ i elastyczność w działaniu,
- dojrzałość emocjonalna i samodzielność w działaniu,
- sumienność, zaangażowanie.
Znajomość języków obcych;
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 31.05.2024
Podmiot udostępniający: |
Centrum Badań i Projektów | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
6 maja 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
6 maja 2024 15:00 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
10 czerwca 2024 10:13 |