Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę ds. współpracy z absolwentami w Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym

Status: Rozstrzygnięto

·         Liczba etatów: 1.

·         Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony

·         Wymiar czasu pracy: pełen 

 

Główne zadania:

·         przygotowanie i wdrożenie systemu zarządzania relacjami z absolwentami Uczelni;

·         nawiązywanie i utrzymanie relacji z absolwentami Uniwersytetu;

·         inicjowanie, koordynowanie oraz udział w projektach angażujących absolwentów Uniwersytetu;

·         przygotowywanie Rektorowi analiz, informacji, opinii i propozycji współpracy z absolwentami Uniwersytetu;

·         monitorowanie losów zawodowych absolwentów;

·         współpraca z jednostkami Uniwersytetu w zakresie nawiązywania i utrzymywania relacji z absolwentami Uniwersytetu. 

 

Wymagania:

·         wykształcenie wyższe, pożądane: wykształcenie wyższe ekonomiczne, ukończone studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu zarządzania i marketingu/zarządzania finansami/finansów publicznych/zarządzania innowacją;

·         znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem strategicznym, zarządzaniem relacjami i marketingiem;

·         znajomość przepisów dotyczących prawa zamówień publicznych, finansów publicznych;

·         znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej.

 

Umiejętności:

·         bardzo dobra znajomość MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych;

·         interpersonalne i komunikacyjne;

·         precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie; 

·         analityczne i planistyczne; 

·         współdziałania i pracy w zespole;

·         organizowania pracy własnej; 

·         pracy pod presją czasu;

·         podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów; 

·         logicznego myślenia.

 

Doświadczenie zawodowe: 

·         doświadczenie na stanowisku specjalistycznym w obszarze administracji 
(min.2 lata);

·         liczba lat pracy - min. 3 lata.

 

Znajomość języków obcych:

·         Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie min. B1/B2.

 

Cechy osobowości:

·         Samodzielność i samodyscyplina,

·         Zdolności analityczne,

·         Komunikatywność,

 

Oferujemy:

·         stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;

·         pełny wymiar czasu pracy;

·         dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;

·         atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;

·         atrakcje kulturalne i sportowe;

·         dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;

·         możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;

·         preferencyjne pożyczki;

·         możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);

·         kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 23.08.2024.
     

Podmiot udostępniający:
Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
23 lipca 2024
Opublikowano przez:
Dorota Januszko
Data opublikowania:
23 lipca 2024 10:51
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
10 października 2024 11:44