Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę ds. obsługi projektów rozwojowych w Uniwersyteckim Centrum Badań i Projektów

Status: Rozstrzygnięto

  • umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat
  • Liczba etatów: 1 

 

Główne zadania:

  • wsparcie pracowników uczelni w pracach związanych z pozyskiwaniem, realizacją i rozliczaniem projektów badawczych i rozwojowych, 
  • monitoring realizacji działań projektowych zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, 
  • udział w przygotowywaniu projektów strategicznych dla Uniwersytetu, 
  • prowadzenie działalności informacyjnej, w tym organizowanie szkoleń, prezentacji i warsztatów na temat możliwości pozyskiwania środków na badania naukowe.

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie i znajomość przepisów z zakresu administracji,    
  • nienaganna kultura osobista.

 

Umiejętności: 

  • bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • posiadanie zdolności planistycznych i analitycznych,
  • samodzielność w wykonywaniu obowiązków,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,

 

Doświadczenie zawodowe:

  • doświadczenie w kierowaniu lub administrowaniu projektami finansowanymi ze środków europejskich

 

Cechy osobowości:

  • odpowiedzialność́, dokładność́,
  • wysoka kultura osobista,
  • kreatywność́ i elastyczność w działaniu,
  • dojrzałość emocjonalna i samodzielność w działaniu,
  • sumienność, zaangażowanie.

 

Znajomość języków obcych;

  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 20.03.2024

 

 

 

 

Podmiot udostępniający:
Centrum Badań i Projektów
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
5 marca 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
6 marca 2024 15:45
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
10 kwietnia 2024 11:37