Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni referenta w Wydziale Lekarskim w Katedrze Urologii

Status: Rozstrzygnięto

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony/ nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: ½ etatu

 

Główne zadania:

  • pilotowanie spraw administracyjnych i finansowych Katedry Urologicznej;
  • przygotowanie dokumentacji i pism oraz ich archiwizacja zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną;
  • organizowanie i zaopatrywanie Katedry w materiały potrzebne do funkcjonowania biura: artykuły i materiały biurowe, środki trwałe i zaopatrzenie socjalne;
  • współpraca w przygotowywaniu indywidualnych planów obciążeń dydaktycznych pracowników Katedry oraz osób zatrudnionych na umowę cywilnoprawną (planowania, wykonania);
  • obsługa uczelnianego systemu  obsługi studentów (USOS) z poziomu Katedry;
  • pilotowanie umów zlecenia z pracownikami nie zatrudnionymi na etat w Katedrze;
  • współpraca z koordynatorami przedmiotów i nauczycielami w organizacji procesu dydaktycznego, gromadzenia i obiegu dokumentacji dydaktycznej;
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem dydaktyki studenckiej;
  • współpraca z kierunkowym koordynatorem praktyk w organizacji  procesu kształcenia praktycznego;
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z  prowadzeniem prac badawczych;
  • monitorowanie projektów statutowych Katedry;
  • udział w przygotowywaniu uroczystości i konferencji naukowych organizowanych przez  Katedrę;
  • współpraca z interesariuszami zewnętrznymi i  innymi jednostkami naukowymi współpracującymi z Katedrą;
  • obsługa strony internetowej Katedry;
  • obsługa bieżących spraw studentów oraz  pracowników Katedry;
  • wykonywanie innych poleceń służbowych Kierownika Katedry.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość przepisów prawa dot. szkolnictwa wyższego, zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji;

 

Umiejętności: 

  • bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
  • umiejętności interpersonalne;
  • umiejętność organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole;

 

Znajomość języków obcych: 

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie;

 

Cechy osobowości:

  • Sumienność i dokładność;
  • Otwartość na zmiany i rozwój własny;
  •  Wysoka kultura osobista.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje:

 

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 10.04.2024.
     

 

Podmiot udostępniający:
Wydział Lekarski
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
3 kwietnia 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
3 kwietnia 2024 14:34
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
23 kwietnia 2024 09:01