Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni pracownika inżynieryjno-technicznego w Katedrze Inżynierii, Aparatury Procesowej  i Biotechnologii Żywności

Status: Unieważnione

  • Umowa o pracę.
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • Nadzór nad działaniem i obsługa wyposażenia dydaktyczno-badawczego znajdującego się w Hali technologicznej Katedry Inżynierii, Aparatury Procesowej i Biotechnologii Żywności.
  • Przygotowanie i udział w zajęciach dydaktycznych oraz pracach eksperymentalno-badawczych prowadzonych z wykorzystaniem wyposażenia technicznego Katedry. 
  • Prowadzenie pomiarów wielkości fizycznych surowców i produktów podczas prac badawczych z wykorzystaniem istniejących urządzeń pomiarowych. 

 

Wymagania:

  • Absolwent wydziału Nauki o Żywności lub Nauk Technicznych, pokrewnych wydziałów politechnik. 
  • Posiadanie wiedzy z zakresu hydrauliki, wymiany ciepła procesów mechanicznych.
  • Umiejętność obsługi wyposażenia technicznego służącego do przeprowadzenia procesów jednostkowych przemysłu spożywczego. 
  • Umiejętność obsługi podstawowych urządzeń pomiarowych znajdujących się w pomieszczeniach Katedry. 
  • Umiejętność budowy prostych  stanowisk doświadczalnych służących do realizacji procesów jednostkowych występujących w przemyśle spożywczym. 
  • Umiejętność pracy w zespole oraz współpracy podczas prac badawczych.

 

Oferujemy

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 15.05.2024.
     

 

 

Podmiot udostępniający:
Wydział Nauki o Żywności
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
22 kwietnia 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
13 lutego 2024 15:21
Aktualizowano przez:
Dorota Januszko
Data aktualizacji:
19 lipca 2024 10:22