Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Zastępcę Kanclerza ds. Technicznych

Status: Rozstrzygnięto

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony.
  • Wymiar czasu pracy: pełen.

Główne zadania:

  • osobista odpowiedzialność służbowa za pracę na powierzonym stanowisku wobec Kanclerza UWM;
  • pełnienie nadzoru i kontroli nad zabezpieczeniem oraz ścisłym i terminowym wykonywaniem decyzji zarządzeń oraz obowiązujących przepisów;
  • nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy służbowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • troska o mienie Uczelni oraz nadzór nad właściwym gospodarowaniem składnikami majątkowymi;
  • zarządzanie zespołem technicznym;
  • nadzorowanie pracy podległych jednostek;
  • nadzór nad przekazywaniem stanowisk pracy w przypadku zmian osobowych oraz nad terminowym rozliczeniem się podległych pracowników z powierzonego im mienia; 
  • nadzór nad właściwym zabezpieczeniem pomieszczeń biurowych i pracowni przed zniszczeniem, kradzieżą i pożarem;
  • zapewnienie zgodności z przepisami prawa budowlanego, ochrony środowiska, bhp oraz innymi obowiązującymi normami i standardami;
  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami i kontrahentami;
  • przygotowywanie regularnych raportów dotyczących stanu technicznego infrastruktury oraz realizowanych projektów;
  • prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej, w tym planów budynków, schematów instalacji oraz instrukcji obsługi urządzeń.

Wymagania: 

  • wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane techniczne, ekonomiczne lub w zakresie zarządzania;
  • znajomość podstaw prawnych funkcjonowania publicznych szkół wyższych oraz praktyka w ich stosowaniu w tym w szczególności: ustawa Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Kodeks pracy, ustawa o finansach publicznych, ustawo o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
  • znajomość obowiązujących zasad ekonomiczno-finansowych, na podstawie których działa uczelnia publiczna;
  • doświadczenie w kierowaniu portfelem projektów prawno-finansowych;
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz umiejętności organizacyjne, negocjacyjne i mediacyjne;
  • doświadczenie w przygotowaniu, realizacji i optymalizacji inwestycji i remontów budowlanych.

Umiejętności: 

  • dobra, praktyczna znajomość MS Office;
  • zdolności menadżerskie;
  • interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • organizowania pracy własnej; 
  •  współdziałania i pracy w zespole;
  • działania pod wpływem stresu i presją czasu;
  • umiejętność negocjacji i mediacji;
  • dbałość o zasoby ludzkie i materialne.

Doświadczenie zawodowe:

  • staż pracy: minimum 6 letni staż na umowę o pracę, w tym 3 letni na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym – warunek konieczny;

Znajomość języków obcych:

  • Język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie poziom B1/B2.

Cechy osobowości:

  • Komunikatywność;
  • Samodzielność i odpowiedzialność; 
  • Elastyczność, sumienność i dokładność;
  • Otwartość na zmiany i rozwój własny; 
  • Asertywność;
  • Odporność na stres;
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1. CV i list motywacyjny.
2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

Inne informacje:

1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
5. Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
6. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 15.12.2024 r.
 

 

Podmiot udostępniający:
Biuro Kanclerza
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
18 listopada 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
18 listopada 2024 09:25
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
30 stycznia 2025 12:38