UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni starszego technika w Instytucie Sztuk Pięknych w Wydziale Sztuki
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Liczba etatów: 1.
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- Techniczna pomoc podczas zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i audiowizualnego oraz przy montażu i organizacji wystaw artystycznych.
- Przygotowanie do likwidacji sprzętu wybrakowanego. Dokumentacja mienia Instytutu.
- Obsługa techniczna Pracowni Projektowania Graficznego.
- Nadzór nad pracownią komputerową.
- Monitorowanie spraw związanych z przetargami i zamówieniami publicznymi związanymi ze sprzętem specjalistycznym i licencjami oprogramowania komputerowego.
- Nadzór merytoryczny i przygotowanie sal, pomieszczeń do modernizacji, remontów.
- Pomoc przy oprawie prac, przygotowanie do ekspozycji.
- Pomoc techniczna przy prowadzeniu strony internetowej.
- Współpraca z Biurem Promocji i Ośrodkiem Inicjatyw Artystycznych.
- Tworzenie cyfrowego archiwum studentów ISP.
- W razie potrzeby, podnoszenie i przenoszenie ciężarów do 50 kg i praca na wysokości do trzech metrów.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie: mile widziane doświadczenie artystyczne
- znajomość programów graficznych z pakietu Adobe Creative Cloud
- znajomość mediów internetowych i serwisów społecznościowych
- wiedza z zakresu digitalizowania dokumentacji i materiałów audiowizualnych
- podstawowa wiedza w zakresie oprogramowania komputerowego
- wiedza o instalacji oprogramowania
- znajomość posługiwania się drukarkami laserowymi i atramentowymi
Cechy osobowości:
- asertywność,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność,
- otwartość wobec innych,
- spostrzegawczość,
- elastyczność,
- sumienność,
- dokładność,
- otwartość na zmiany i rozwój własny,
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 16.04.2024 r.
Podmiot udostępniający: |
Wydział Sztuki | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
10 kwietnia 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
10 kwietnia 2024 09:04 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
17 maja 2024 13:52 |