Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni starszego technika w Instytucie Sztuk Pięknych w Wydziale Sztuki

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • Techniczna pomoc podczas zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i audiowizualnego oraz przy montażu i organizacji wystaw artystycznych.
  • Przygotowanie do likwidacji sprzętu wybrakowanego. Dokumentacja mienia Instytutu.
  • Obsługa techniczna Pracowni Projektowania Graficznego.
  • Nadzór nad pracownią komputerową.
  • Monitorowanie spraw związanych z przetargami i zamówieniami publicznymi związanymi ze sprzętem specjalistycznym i licencjami oprogramowania komputerowego.
  • Nadzór merytoryczny i przygotowanie sal, pomieszczeń do modernizacji, remontów.
  • Pomoc przy oprawie prac, przygotowanie do ekspozycji.
  • Pomoc techniczna przy prowadzeniu strony internetowej.
  • Współpraca z Biurem Promocji i Ośrodkiem Inicjatyw Artystycznych.
  • Tworzenie cyfrowego archiwum studentów ISP.
  • W razie potrzeby, podnoszenie i przenoszenie ciężarów do 50 kg i praca na wysokości do trzech metrów.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie: mile widziane doświadczenie artystyczne 
  • znajomość programów graficznych z pakietu Adobe Creative Cloud
  • znajomość  mediów internetowych i serwisów społecznościowych
  • wiedza z zakresu digitalizowania dokumentacji i materiałów audiowizualnych
  • podstawowa wiedza w zakresie oprogramowania komputerowego
  • wiedza o instalacji oprogramowania
  • znajomość posługiwania się drukarkami laserowymi i atramentowymi

 

Cechy osobowości:

  • asertywność, 
  • komunikatywność, 
  • odpowiedzialność, 
  • otwartość wobec innych,  
  • spostrzegawczość, 
  • elastyczność, 
  • sumienność, 
  • dokładność, 
  • otwartość na zmiany i rozwój własny,

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 16.04.2024 r.
     

 

Podmiot udostępniający:
Wydział Sztuki
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
10 kwietnia 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
10 kwietnia 2024 09:04
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
17 maja 2024 13:52