UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Specjalistę ds. Kontroli Wewnętrznej w Biurze Kontroli Wewnętrznej i BHP
Status: Rozstrzygnięto
Liczba etatów: 1
Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania na stanowisku:
- przeprowadzanie kontroli w jednostkach organizacyjnych uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- ustalanie w ramach kontroli zakresu ewentualnych nieprawidłowości, ich przyczyn i skutków oraz osób za nie odpowiedzialnych, a także formułowanie zaleceń zmierzających do usunięcia nieprawidłowości;
- dokonywanie oceny działalności kontrolowanej jednostki przy zastosowaniu przyjętych kryteriów kontroli;
- opracowywanie dokumentacji pokontrolnej zgodnie z Regulaminem kontroli wewnętrznej w Uczelni;
- monitorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych;
- sporządzanie, rejestrowanie, przechowywanie i przekazywanie do archiwizacji dokumentów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami wewnętrznymi;
- prowadzenie postępowań skargowych oraz ewidencji skarg i wniosków kierowanych do Rektora;
- realizowanie zadań z zakresu powszechnego obowiązku obrony i Obrony Cywilnej, wynikających z regulacji ustawowych, rozporządzeń i zarządzeń wewnętrznych w tym zakresie oraz nadzór nad całością przedsięwzięć z zakresu obronności.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- znajomość zagadnień związanych z kontrolą w administracji publicznej,
- znajomość przepisów ustaw szczególnych, w tym ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej oraz zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej (pożądane: znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem szkolnictwa wyższego oraz powszechnym obowiązkiem obrony i Obrony Cywilnej);
- doświadczenie zawodowe, związanego z realizacją zadań w obszarze administracji publicznej - min. 2 lata (pożądane: doświadczenie związane z realizacją zadań w obszarze kontroli w administracji publicznej);
Umiejętności:
- dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office,
- precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie,
- interpersonalne i komunikacyjne,
- współdziałania i pracy w zespole,
- działania pod wpływem stresu i presją czasu,
- organizowania pracy własnej
- analityczne;
Cechy osobowości:
- komunikatywność;
- elastyczność
- samodzielność, systematyczność i odpowiedzialność;
- sumienność, dokładność w realizacji zadań
- otwartość na zmiany i rozwój własny;
- odporność na stres;
- dyspozycyjność
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 23.07.2024 r.
Podmiot udostępniający: |
Biuro Kontroli Wewnętrznej i BHP | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
16 lipca 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Dorota Januszko | ||
Data opublikowania: |
16 lipca 2024 12:35 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
24 września 2024 15:00 |