UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika inżynieryjno-technicznego w Instytucie Muzyki w Wydziale Sztuki
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Liczba etatów: 1.
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
Obsługa techniczna w Instytucie Muzyki:
- obsługa techniczna pracowni (komputery, rzutniki, sprzęt muzyczny),
- pomoc techniczna w studiu nagrań,
- pomoc w nagłaśnianiu imprez plenerowych i estradowych,
- przechowywanie, wydawanie i nadzór nad stanem technicznym sprzętu audiowizualnego i komputerowego,
- przygotowanie do likwidacji sprzętu nienadającego się do użytku,
- przygotowywanie dokumentacji do zakupu sprzętu i wyposażenia technicznego (wnioski do zamówień publicznych),
Obsługa techniczna i pomoc dotycząca działań w Instytucie Muzyki:
- współpraca przy przygotowaniu prezentacji dyplomowych, koncertów i imprez organizowanych przez Instytut Muzyki,
- zgłaszanie usterek i awarii sprzętu znajdującego się w IM,
- dokumentacja mienia Instytutu, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, ewidencji środków trwałych i nietrwałych, ewidencji wewnętrznej,
- prowadzenie magazynu sprzętu muzycznego,
- pomoc techniczna przy prowadzeniu strony internetowej,
- współpraca z Ośrodkiem Inicjatyw Artystycznych,
- tworzenie cyfrowego archiwum pracowników i studentów IM,
- koordynacja wykorzystania sal dydaktycznych i sprzętu (harmonogramy sal ćwiczeniowych, pracowni itp.)
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie muzyczne,
- znajomość podstawowych technik produkcji muzycznej,
- znajomość mediów internetowych i serwisów społecznościowych,
- wiedza z zakresu digitalizowania dokumentacji i materiałów audiowizualnych
Umiejętności:
- umiejętność posługiwania się sprzętem nagłośnieniowym i multimedialnym,
- znajomość pakietu MS Office, Windows,
- umiejętność współdziałania i pracy w zespole,
- umiejętność działania pod wpływem stresu i presją czasu.
Cechy osobowości:
- asertywność,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność,
- otwartość wobec innych,
- spostrzegawczość,
- elastyczność,
- sumienność,
- dokładność,
- otwartość na zmiany i rozwój własny,
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 19.03.2024 r.
Podmiot udostępniający: |
Instytut Muzyki | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
4 marca 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
5 marca 2024 12:12 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
23 kwietnia 2024 09:04 |