Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika administracyjnego w Wydziale Humanistycznym w Biurze Dziekana w Sekcji ds. Rad Dyscyplin Naukowych

Status: W trakcie rozstrzygania

Umowa na zastępstwo

  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • obsługa administracyjno-organizacyjna rad dyscyplin naukowych:  literaturoznawstwa, nauki o mediach i komunikacji społecznej;
  • merytoryczna obsługa Instytutu Literaturoznawstwa i Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej;
  • udział w prowadzeniu spraw administracyjnych dotyczących postępowań o nadanie stopnia naukowego doktora, doktora habilitowanego oraz nostryfikacji dyplomów ukończenia studiów za granicą;
  • przygotowywanie umów cywilnoprawnych dotyczących wynagradzania recenzentów, członków komisji doktorskich i habilitacyjnych;
  • przygotowywanie zawiadomień dotyczących obron doktorskich i kolokwiów habilitacyjnych;
  • przygotowywanie  projektów decyzji administracyjnych;
  • współpraca z komisjami egzaminacyjnymi w toku przewodu doktorskiego i habilitacyjnego;
  • obsługa administracyjna członków komisji, w tym: umowy, delegacje, noclegi;                  
  • wystawianie faktur dla uczestników konferencji naukowych.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej;
  • znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym;
  • mile widziana znajomość aktów prawnych i procedur dotyczących nadawania stopni naukowych i awansów zawodowych nauczycieli akademickich;
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej i obsłudze petentów;
  • mile widziana znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem Uczelni.

 

Umiejętności: 

  • znajomość pakietu MS Office;
  • obsługi urządzeń biurowych; 
  • interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • organizowania pracy własnej;
  • współdziałania i pracy w zespole;
  • działania pod wpływem stresu i presją czasu;
  • umiejętność sporządzania protokołów z obrad i posiedzeń.

 

Znajomość języków obcych:

  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • staż pracy: min. 1 rok, pożądane doświadczenie w pracy w uczelni publicznej lub administracji.

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • elastyczność;
  • samodzielność, systematyczność, dokładność, odpowiedzialność w realizacji zadań;
  • punktualność;
  • otwartość na zmiany i rozwój własny; 
  • asertywność;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista.

 

Oferujemy:

  • Stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę.
  • Pełny wymiar czasu pracy.
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
  • Atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze.
  • Atrakcje kulturalne i sportowe.
  • Dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Preferencyjne pożyczki.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy             edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju     indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.).
  • Kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

 

Inne informacje:

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 08.12.2024 r.

 

 

Podmiot udostępniający:
Wydział Humanistyczny
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Mariusz Rutkowski
Data wytworzenia:
18 listopada 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
18 listopada 2024 14:16
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
10 grudnia 2024 09:47