Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika administracyjnego w Dziale Gospodarki Nieruchomościami

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa o pracę.
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  1. realizacja zadań w zakresie administrowania i wykorzystania lokali użytkowych Uczelni poprzez dbałość o ich funkcjonalność, przeznaczenie oraz czuwanie nad koniecznymi remontami i modernizacją.
  2. sporządzanie umów i aneksów do umów najmu.
  3. prowadzenie rejestru spraw oraz korespondencji związanej z zarządzaniem lokalami użytkowymi.
  4. prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem i wynajmem sal ogólnouczelnianych.
  5. naliczanie czynszu za lokale, podatku od nieruchomości i innych dodatkowych opłat.
  6. wystawianie faktur VAT w ramach zawartych umów najmu lokali użytkowych.
  7. przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem swoich obowiązków.

 

Wymagania:

  • wykształcenie średnie; mile widziane wyższe

 

Umiejętności: 

  • pożądana jest umiejętność obsługi specjalistycznego oprogramowania obejmującego programy księgowe oraz obsługi programów do fakturowania.
  • biegła umiejętność posługiwania się arkuszami kalkulacyjnymi.
  • biegła znajomość zasad fakturowania.
  • znajomość pakietu Ms Office;

 

Doświadczenie zawodowe:

  • staż minimum rok pracy w administracji lub księgowości.

 

Cechy osobowości:

  • sumienność i dokładność;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętności komunikacyjne

 

Oferujemy

  • możliwość uzupełnienia kwalifikacji poprzez ukończenie kursów i szkoleń branżowych z zakresu wystawiania dokumentów sprzedażowych.
  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 31.03.2024.
     

 

Podmiot udostępniający:
Dział Gospodarki Nieruchomościami
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
25 marca 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
25 marca 2024 14:11
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
17 maja 2024 13:55