UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika administracyjnego w Dziale Gospodarki Nieruchomościami
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa o pracę.
- Liczba etatów: 1.
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- realizacja zadań w zakresie administrowania i wykorzystania lokali użytkowych Uczelni poprzez dbałość o ich funkcjonalność, przeznaczenie oraz czuwanie nad koniecznymi remontami i modernizacją.
- sporządzanie umów i aneksów do umów najmu.
- prowadzenie rejestru spraw oraz korespondencji związanej z zarządzaniem lokalami użytkowymi.
- prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem i wynajmem sal ogólnouczelnianych.
- naliczanie czynszu za lokale, podatku od nieruchomości i innych dodatkowych opłat.
- wystawianie faktur VAT w ramach zawartych umów najmu lokali użytkowych.
- przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem swoich obowiązków.
Wymagania:
- wykształcenie średnie; mile widziane wyższe
Umiejętności:
- pożądana jest umiejętność obsługi specjalistycznego oprogramowania obejmującego programy księgowe oraz obsługi programów do fakturowania.
- biegła umiejętność posługiwania się arkuszami kalkulacyjnymi.
- biegła znajomość zasad fakturowania.
- znajomość pakietu Ms Office;
Doświadczenie zawodowe:
- staż minimum rok pracy w administracji lub księgowości.
Cechy osobowości:
- sumienność i dokładność;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętności komunikacyjne
Oferujemy
- możliwość uzupełnienia kwalifikacji poprzez ukończenie kursów i szkoleń branżowych z zakresu wystawiania dokumentów sprzedażowych.
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 31.03.2024.
Podmiot udostępniający: |
Dział Gospodarki Nieruchomościami | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
25 marca 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
25 marca 2024 14:11 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
17 maja 2024 13:55 |