UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Kierownika Sekcji Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury w Dziale Obsługi Gospodarczej, Technicznej i Terenów Zieleni
Status: Unieważnione
- Liczba etatów: 1.
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania na stanowisku:
- kierowanie pracą podległego zespołu,
- szkolenie pracowników, delegowanie i rozliczanie zadań,
- realizacja polityki kadrowej,
- realizacja polityki uczelni w obszarze dotyczącym obsługi technicznej i utrzymania infrastruktury,
- planowanie, sprawowanie kontroli formalnej i nadzorowanie zadań w zakresie obsługi technicznej i utrzymania infrastruktury,
- planowanie i nadzorowanie wydatkowania środków finansowych na potrzeby działalności jednostki organizacyjnej,
- przygotowanie przedmiotu zamówień do przetargów na dostawy towarów i usług związanych z przedmiotem działania jednostki organizacyjnej,
- nadzór nad prowadzeniem gospodarki składnikami majątkowymi będącymi na stanie podległej jednostki.
Wymagania:
- wykształcenie: wyższe techniczne,
- wiedza z zakresu budownictwa poparta udokumentowanym doświadczeniem,
- znajomość przepisów prawa z zakresu zamówień publicznych,
- doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym min. 2 lata,
- doświadczenie zawodowe w obszarze budowlanym min. 3 lata,
- umiejętność kosztorysowania prac budowlanych,
- znajomość przepisów prawa budowlanego,
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi,
- przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Pożądane:
- znajomość zasad obiegu dokumentacji obowiązującej w uczelni, znajomość podstaw prawnych funkcjonowania publicznych uczelni,
- znajomość przepisów prawa z zakresu zamówień publicznych,
- znajomość dokumentacji przetargowych i zasad ich prowadzenia,
- podstawowa znajomość języka angielskiego.
Umiejętności:
- dobra, praktyczna znajomość MS Office,
- dobra organizacja pracy własnej i kierowania zespołem pracowników,
- rozwiązywanie sporów merytorycznych i pozamerytorycznych;
- wybór właściwej procedury, jej sprawnego zastosowania, postępowania w przypadku braku określonej procedury.
Cechy osobowości:
- komunikatywność;
- umiejętność planowania pracy własnej,
- samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- umiejętność wyciągania wniosków, logicznego myślenia
- szybkość w podejmowaniu decyzji;
- umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia i działania;
- umiejętność zarządzania w sytuacjach zmian;
- kultura osobista;
- dyspozycyjność.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 16.06.2024.
Podmiot udostępniający: |
Sekcja Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
21 maja 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
21 maja 2024 14:00 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
5 lipca 2024 12:54 |