Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Kierownika Sekcji Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury w Dziale Obsługi Gospodarczej, Technicznej i Terenów Zieleni

Status: Unieważnione

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania na stanowisku:

  • kierowanie pracą podległego zespołu,
  • szkolenie pracowników, delegowanie i rozliczanie zadań,
  • realizacja polityki kadrowej,
  • realizacja polityki uczelni w obszarze dotyczącym obsługi technicznej i utrzymania infrastruktury, 
  • planowanie, sprawowanie kontroli formalnej i nadzorowanie zadań w zakresie obsługi technicznej i utrzymania infrastruktury,
  • planowanie i nadzorowanie wydatkowania środków finansowych na potrzeby działalności jednostki organizacyjnej,
  • przygotowanie przedmiotu zamówień do przetargów na dostawy towarów i usług związanych z przedmiotem działania jednostki organizacyjnej,
  • nadzór nad prowadzeniem gospodarki składnikami majątkowymi będącymi na stanie podległej jednostki.

 

Wymagania:

  • wykształcenie: wyższe techniczne,
  • wiedza z zakresu budownictwa poparta udokumentowanym doświadczeniem,
  • znajomość przepisów prawa z zakresu zamówień publicznych,
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym min. 2 lata,
  • doświadczenie zawodowe w obszarze budowlanym min. 3 lata,
  • umiejętność kosztorysowania prac budowlanych,
  • znajomość przepisów prawa budowlanego,
  • uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi,
  • przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

 

Pożądane:

  • znajomość zasad obiegu dokumentacji obowiązującej w uczelni, znajomość podstaw prawnych funkcjonowania publicznych uczelni,
  • znajomość przepisów prawa z zakresu zamówień publicznych,
  • znajomość dokumentacji przetargowych i zasad ich prowadzenia,
  • podstawowa znajomość języka angielskiego.

 

Umiejętności:

  • dobra, praktyczna znajomość MS Office,
  • dobra organizacja pracy własnej i kierowania zespołem pracowników,
  • rozwiązywanie sporów merytorycznych i pozamerytorycznych;
  • wybór właściwej procedury, jej sprawnego zastosowania, postępowania w przypadku braku określonej procedury.

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • umiejętność planowania pracy własnej,
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu,
  • umiejętność wyciągania wniosków, logicznego myślenia
  • szybkość w podejmowaniu decyzji;
  • umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia i działania;
  • umiejętność zarządzania w sytuacjach zmian;
  • kultura osobista;
  • dyspozycyjność.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  • Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  • Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  • Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  • Termin składania dokumentów upływa z dniem 16.06.2024.

Podmiot udostępniający:
Sekcja Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
21 maja 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
21 maja 2024 14:00
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
5 lipca 2024 12:54