Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni pracownika administracyjnego w Uniwersyteckim Centrum Wsparcia
Status: Rozstrzygnięto
Liczba etatów: 1.
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Wymiar czasu pracy: 0,5
- ogłoszenie jest związane z projektem „Żagiel możliwości – model dostępności UWM w Olsztynie”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
Główne zadania:
- Wykonywanie prac organizacyjno-logistycznych związanych z bieżącym prowadzeniem działań w obszarze szeroko rozumianej dostępności cyfrowej zgodnie z wymogami i zasadami projektowania uniwersalnego,
- Wdrażanie ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim,
- Konsultacje i pomoc w zwiększaniu dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych UWM dla osób ze szczególnymi potrzebami,
- Pomoc w przygotowaniu oświadczeń o dostępności dla jednostek UWM,
- Digitalizacja materiałów edukacyjnych na potrzeby studentów, doktorantów, pracowników UWM ze szczególnymi potrzebami,
- Adaptacja publikacji oraz innych dokumentów elektronicznych do dostępnej cyfrowo postaci,
- Tworzenie oraz dodawanie napisów dla osób niesłyszących do materiałów audio/video,
- Audytowanie dostępności cyfrowej stron internetowych, aplikacji mobilnych, dokumentów i multimediów elektronicznych oraz przygotowanie analiz i raportów dot. dostępności cyfrowej,
- Prowadzenie i współprowadzenie szkoleń, warsztatów oraz innych form aktywizujących organizowanych w obszarze dostępności cyfrowej z wykorzystaniem zasad i wymogów projektowania uniwersalnego,
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego oraz z Rzecznikiem ds. Równości Szans w zakresie realizacji planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w zakresie zapewniania dostępności cyfrowej,
- znajomość Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz Ustawy z dnia 09.03.2023 o zmianie ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych,
- znajomość przepisów związanych z wydatkowaniem dotacji podmiotowej na zadania związane ze stwarzaniem studentom i doktorantom będącym osobami z niepełnosprawnościami warunków do pełnego udziału w procesie kształcenia,
- znajomość WCAG 2.0 (mile widziane 2.1 oraz 2.2) oraz Decyzji wykonawczej Komisji (UE) 2018/1523 a dnia 11 października 2018 r.,
Wiedza z zakresu:
- projektowania uniwersalnego,
- funkcjonowania osób o różnych cechach w tym osób z niepełnosprawnościami, osób starszych, osób z czasowymi ograniczeniami sprawności fizycznej,
- zagrożeń związanych z kształceniem akademickim osób ze szczególnymi potrzebami w tym z niepełnosprawnościami,
- dostępności architektonicznej,
- dostępności informacyjno-komunikacyjnej.
Umiejętności:
- biegła obsługa komputera (Internet, MS Office-Excel, Word, Outlook, PowerPoint, programy graficzne),
- znajomość systemów CMS w rodzaju WordPress lub Joomla,
- znajomość podstaw HTML i CSS,
- doskonałej organizacji pracy i samodzielności,
- wysokiego poziomu odpowiedzialności,
- umiejętności pracy w zespole,
- sprawnej i skutecznej komunikacji (w mowie i piśmie),
- doświadczenia w wykorzystywaniu mediów społecznościowych.
Znajomość języków obcych:
- Język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
Cechy osobowości:
- odpowiedzialność́, dokładność́,
- wysoka kultura osobista,
- kreatywność́ i elastyczność w działaniu,
- dojrzałość emocjonalna i samodzielność w działaniu,
- sumienność, zaangażowanie.
Zachęcamy do aplikowania osoby z niepełnosprawnościami.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje:
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl .
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 23.08.2024 r.
Podmiot udostępniający: |
Uniwersyteckie Centrum Wsparcia | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
25 lipca 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
25 lipca 2024 15:25 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
24 września 2024 14:55 |