Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni pracownika administracyjnego w Uniwersyteckim Centrum Wsparcia

Status: Rozstrzygnięto

Liczba etatów: 1.

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: 0,5 
  • ogłoszenie jest związane z projektem „Żagiel możliwości – model dostępności UWM w Olsztynie”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.

 

Główne zadania:

  • Wykonywanie prac organizacyjno-logistycznych związanych z bieżącym prowadzeniem działań w obszarze szeroko rozumianej dostępności cyfrowej zgodnie z wymogami i zasadami projektowania uniwersalnego,
  • Wdrażanie ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim,
  • Konsultacje i pomoc w zwiększaniu dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych UWM dla osób ze szczególnymi potrzebami,
  • Pomoc w przygotowaniu oświadczeń o dostępności dla jednostek UWM,
  • Digitalizacja materiałów edukacyjnych na potrzeby studentów, doktorantów, pracowników UWM ze szczególnymi potrzebami,
  • Adaptacja publikacji oraz innych dokumentów elektronicznych do dostępnej cyfrowo postaci,
  • Tworzenie oraz dodawanie napisów dla osób niesłyszących do materiałów audio/video,
  • Audytowanie dostępności cyfrowej stron internetowych, aplikacji mobilnych, dokumentów i multimediów elektronicznych oraz przygotowanie analiz i raportów dot. dostępności cyfrowej,
  • Prowadzenie i współprowadzenie szkoleń, warsztatów oraz innych form aktywizujących organizowanych w obszarze dostępności cyfrowej z wykorzystaniem zasad i wymogów projektowania uniwersalnego,
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego oraz z Rzecznikiem ds. Równości Szans w zakresie realizacji planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe, 
  • doświadczenie w zakresie zapewniania dostępności cyfrowej,
  • znajomość Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz Ustawy z dnia 09.03.2023 o zmianie ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych,
  • znajomość przepisów związanych z wydatkowaniem dotacji podmiotowej na zadania związane ze stwarzaniem studentom i doktorantom będącym osobami z niepełnosprawnościami warunków do pełnego udziału w procesie kształcenia,
  • znajomość WCAG 2.0 (mile widziane 2.1 oraz 2.2) oraz Decyzji wykonawczej Komisji (UE) 2018/1523 a dnia 11 października 2018 r.,

 

Wiedza z zakresu:

  • projektowania uniwersalnego,
  • funkcjonowania osób o różnych cechach w tym osób z niepełnosprawnościami, osób starszych, osób z czasowymi ograniczeniami sprawności fizycznej,
  • zagrożeń związanych z kształceniem akademickim osób ze szczególnymi potrzebami w tym z niepełnosprawnościami,
  • dostępności architektonicznej,
  • dostępności informacyjno-komunikacyjnej.

 

Umiejętności: 

  • biegła obsługa komputera (Internet, MS Office-Excel, Word, Outlook, PowerPoint, programy graficzne),
  • znajomość systemów CMS w rodzaju WordPress lub Joomla,
  • znajomość podstaw HTML i CSS,
  • doskonałej organizacji pracy i samodzielności,
  • wysokiego poziomu odpowiedzialności,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • sprawnej i skutecznej komunikacji (w mowie i piśmie),
  • doświadczenia w wykorzystywaniu mediów społecznościowych.

 

Znajomość języków obcych:

  • Język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie

 

Cechy osobowości:

  • odpowiedzialność́, dokładność́,
  • wysoka kultura osobista,
  • kreatywność́ i elastyczność w działaniu,
  • dojrzałość emocjonalna i samodzielność w działaniu,
  • sumienność, zaangażowanie.

Zachęcamy do aplikowania osoby z niepełnosprawnościami.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje:

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl .
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 23.08.2024 r.

 

Podmiot udostępniający:
Uniwersyteckie Centrum Wsparcia
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
25 lipca 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
25 lipca 2024 15:25
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
24 września 2024 14:55