Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika niebędącego nauczycielem akademickim, w grupie pracowników inżynieryjno-technicznych w Katedrze Fizjoterapii Szkoły Zdrowia Publicznego Collegium Medicum

Status: Rozstrzygnięto

Umowa o pracę
Liczba etatów: ½ wymiaru etatu
Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony


Główne zadania:

  1. utrzymanie specjalistycznej aparatury badawczej we właściwym stanie technicznym.
  2. zapewnienie gotowości aparatury do realizacji zajęć dydaktycznych oraz badań naukowych.
  3. monitorowanie okresowych przeglądów sprzętu, kontakt z producentami i dystrybutorami sprzętu w kwestiach napraw gwarancyjnych.
  4. stała aktualizacja strony internetowej Katedry Fizjoterapii.
  5. opracowanie materiałów graficznych na potrzeby dydaktyki i promocji katedry.

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe;
  • udokumentowane doświadczenie zawodowe – min. 3 lata 

 

Wymagania mile widziane:

  • ukończone szkolenie z zakresu technik informacyjnych.
  • umiejętność obsługi programów MS Office, programów graficznych.
  • dobra znajomość języka angielskiego.

 

Oferujemy

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • ½ wymiaru czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
     

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”
  3. Oświadczenie o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XiX i XXV Kodeksu karnego, w art.189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz.17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 18.09.2024 r.
     

Podmiot udostępniający:
Szkoła Zdrowia Publicznego
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
10 września 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
10 września 2024 14:53
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
24 września 2024 15:07