Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę w Dziale Zamówień Publicznych
Status: Aktualne
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę w Dziale Zamówień Publicznych
- Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony.
- Wymiar czasu pracy: pełen etat.
- Umowa o pracę.
Główne zadania:
- przygotowywanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia, ogłoszeń, umów;
- udział w pracach Komisji Przetargowej;
- sporządzanie protokołów wraz z załącznikami z postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz innych pism związanych z postępowaniem;
- zamieszczanie ogłoszeń na postępowanie na Platformie e -Zamówienia oraz platformie zakupowej.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- ukończone szkolenia z zakresu zamówień publicznych;
- minimum 3 letnie doświadczenie przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych (przygotowywanie SWZ, zamieszczanie ogłoszeń na BZP, Dz.U, ocena ofert, sporządzanie protokołu jako członek komisji przetargowej lub sekretarz).
Umiejętności:
- dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
- organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- samodzielność w działaniu przy jednoczesnej umiejętności pracy w zespole.
Cechy osobowości:
- wysoki poziom zdolności komunikacyjnych;
- samodzielność,
- wysoki poziom odpowiedzialności;
- sumienność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań;
- otwartość na zmiany i rozwój własny;
- odporność na stres;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);
- możliwość pracy hybrydowej
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 13.04.2025 r.
Zgodnie z art. 24. Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów:
1. Podmiot prawny ustala wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, zwaną dalej "procedurą zgłoszeń wewnętrznych", zgodną z wymogami określonymi w niniejszym rozdziale.
2. Podmiot, na rzecz którego wykonuje pracę zarobkową mniej niż 50 osób, a także podmioty, o których mowa w art. 23 ust. 5, mogą ustalić procedurę zgłoszeń wewnętrznych.
3. Podmiot prawny ustala procedurę zgłoszeń wewnętrznych po konsultacjach z:
1)zakładową organizacją związkową albo zakładowymi organizacjami związkowymi, jeżeli w podmiocie prawnym działa więcej niż jedna zakładowa organizacja związkowa, albo
2)przedstawicielami osób świadczących pracę na rzecz podmiotu prawnego, wyłonionymi w trybie przyjętym w podmiocie prawnym, jeżeli nie działa w nim zakładowa organizacja związkowa.
4. Konsultacje, o których mowa w ust. 3, trwają nie krócej niż 5 dni i nie dłużej niż 10 dni od dnia przedstawienia przez podmiot prawny projektu procedury zgłoszeń wewnętrznych.
5. Procedura zgłoszeń wewnętrznych wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia podania jej do wiadomości osób wykonujących pracę w sposób przyjęty w podmiocie prawnym.
6. Osobie ubiegającej się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, lub pełnienia służby podmiot prawny przekazuje informację o procedurze zgłoszeń wewnętrznych wraz z rozpoczęciem rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy.
Podmiot udostępniający: |
Dział Zamówień Publicznych | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
28 marca 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
28 marca 2025 16:35 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
28 marca 2025 16:40 |