Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Specjalistę ds. Kontroli Wewnętrznej w Biurze Kontroli Wewnętrznej i BHP

Status: Unieważnione

  • Liczba etatów: 1
  • Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania na stanowisku:

  • przeprowadzanie kontroli w jednostkach organizacyjnych uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • ustalanie w ramach kontroli zakresu ewentualnych nieprawidłowości, ich przyczyn i skutków oraz osób za nie odpowiedzialnych, a także formułowanie zaleceń zmierzających do usunięcia nieprawidłowości;
  • dokonywanie oceny działalności kontrolowanej jednostki przy zastosowaniu przyjętych kryteriów kontroli;
  • opracowywanie dokumentacji pokontrolnej zgodnie z Regulaminem kontroli wewnętrznej w Uczelni;
  • monitorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych;
  • sporządzanie, rejestrowanie, przechowywanie i przekazywanie do archiwizacji dokumentów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami wewnętrznymi;
  • prowadzenie postępowań skargowych oraz ewidencji skarg i wniosków kierowanych do Rektora;
  • realizowanie zadań z zakresu powszechnego obowiązku obrony i Obrony Cywilnej, wynikających z regulacji ustawowych, rozporządzeń i zarządzeń wewnętrznych w tym zakresie oraz nadzór nad całością przedsięwzięć z zakresu obronności.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (pożądane: wykształcenie wyższe w obszarze nauk społecznych (prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, ukończone studia podyplomowe, kursy lub szkolenia z zakresu kontroli lub audytu w administracji);
  • znajomość przepisów ustaw szczególnych, w tym ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej oraz zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej (pożądane: znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem szkolnictwa wyższego oraz powszechnym obowiązkiem obrony i Obrony Cywilnej);
  • doświadczenie zawodowe, związanego z realizacją zadań w obszarze administracji publicznej - min. 2 lata (pożądane: doświadczenie związane z realizacją zadań w obszarze kontroli w administracji publicznej);

 

Umiejętności: 

  • dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office,
  • precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie, 
  • interpersonalne i komunikacyjne, 
  • współdziałania i pracy w zespole, 
  • działania pod wpływem stresu i presją czasu, 
  • organizowania pracy własnej 
  • analityczne;

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • elastyczność
  • samodzielność, systematyczność i odpowiedzialność;
  • sumienność, dokładność w realizacji zadań
  • otwartość na zmiany i rozwój własny;
  • odporność na stres;
  • dyspozycyjność
  • wysoka kultura osobista.

 

Znajomość języków obcych:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (pożądane: znajomość innego języka kongresowego na poziomie komunikatywnym);

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 08.07.2024 r.
     

 

 

 

 

 

 

Podmiot udostępniający:
Biurze Kontroli Wewnętrznej i BHP
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
24 czerwca 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
24 czerwca 2024 14:07
Aktualizowano przez:
Dorota Januszko
Data aktualizacji:
16 lipca 2024 12:34