UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika administracyjnego w Dziale HR w Sekcji Spraw Socjalnych
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Liczba etatów: 1.
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- realizacja strategii i polityki socjalnej uczelni oraz kształtowanie polityki informacyjnej w zakresie spraw socjalnych;
- administrowanie sprawami socjalnymi w tym prowadzenie dokumentacji socjalnej;
- obsługa procesów związanych z przyjmowaniem i weryfikacją wniosków osób uprawnionych, ubiegających się o przyznanie świadczenia socjalnego;
- wprowadzanie, weryfikacja i aktualizacja danych dotyczących pracowników uczelni
w programie kadrowo-płacowym oraz obsługa innych programów informatycznych wspomagających procesy zarządzania sprawami socjalnymi w uczelni; - prowadzenie i bieżące aktualizowanie bazy danych osób uprawnionych do korzystania z pomocy i świadczeń socjalnych;
- inicjowanie, opracowywanie i realizacja oferty socjalnej skierowanej do pracowników uczelni;
- opracowywanie sprawozdań, analiz, prognoz, raportów i zestawień w zakresie objętym przedmiotem działania jednostki;
- zapewnienie obsługi administracyjnej komisji właściwych w sprawach gospodarowania środkami funduszy: Komisji Zapomogowej, Pożyczkowej, Wypoczynkowo-Rekreacyjnej;
- przygotowywanie wniosków w sprawach postępowań o zamówienia publiczne w zakresie realizowanych zadań;
- bieżące rozliczanie i przekazywanie dokumentacji finansowej do kwestury, wynikającej z zakresu realizowanych zadań.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- znajomość zagadnień związanych z ustawą o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych;
Pożądane:
- ukończone studia podyplomowe lub specjalistyczne kursy z zakresu pracy socjalnej;
- doświadczenie zawodowe związane z realizacją zadań w obszarze spraw socjalnych
Umiejętności:
- praktyczne umiejętności obsługi pakietu Ms Office;
- interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie,
- organizowania pracy własnej,
- współdziałania i pracy w zespole,
- działania pod wpływem stresu i presją czasu,
- sumienność, rzetelność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- gotowość do podnoszenie swoich kwalifikacji i kompetencji.
Cechy osobowości:
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność;
- samodzielność i odpowiedzialność;
- elastyczność, sumienność i dokładność;
- otwartość na zmiany i rozwój własny;
- asertywność;
- odporność na stres;
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
preferencyjne pożyczki; - możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 18.10.2024
Podmiot udostępniający: |
Sekcja Spraw Socjalnych | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
11 października 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
11 października 2024 10:55 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
30 października 2024 12:47 |