UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Specjalistę ds. Administracyjnych w Instytucie Geodezji i Budownictwa Wydziału Geoinżynierii
Status: Aktualne
UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Specjalistę ds. Administracyjnych w Instytucie Geodezji i Budownictwa Wydziału Geoinżynierii
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Liczba etatów: 1.
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- Bieżące załatwianie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Instytutu.
- Prowadzenie i aktualizacja przepisów prawnych związanych z działalnością Instytutu.
- Koordynowanie przygotowania obciążeń dydaktycznych nauczycieli akademickich w zakresie studiów I i II stopnia oraz przygotowanie dokumentacji związanej z rozliczeniem zajęć dydaktycznych prowadzonych w katedrach Instytutu.
- Przygotowanie danych do materiałów promocyjnych w zakresie krajowej i międzynarodowej współpracy naukowej.
- Biegła obsługa systemów informatycznych w Instytucie oraz bieżące uaktualnienie danych w nich zawartych.
- Przygotowanie dokumentacji i pism oraz ich archiwizacja zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną.
- Inwentaryzacja majątku Instytutu.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, pożądane: ekonomiczne, administracyjne;
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem szkolnictwa wyższego;
- znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej;
Umiejętności:
- znajomość pakietu MS Office;
- obsługi urządzeń biurowych;
- umiejętność sporządzania protokołów z obrad i posiedzeń;
- umiejętność opracowywania projektów dokumentów;
- mile widziana znajomość systemu USOS
- interpersonalne i komunikacyjne;
- precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
- analityczne;
- organizowania pracy własnej;
- współdziałania i pracy w zespole;
- rozwiązywania problemów;
- działania pod wpływem stresu i presją czasu.
Znajomość języków obcych:
- język angielski na poziomie B1/B2.
Doświadczenie zawodowe:
- staż pracy min 3 lata, pożądane doświadczenie w pracy w uczelni publicznej lub administracji.
Cechy osobowości:
- komunikatywność;
- samodzielność i odpowiedzialność;
- elastyczność;
- kreatywność;
- dyspozycyjność;
- sumienność i dokładność;
- otwartość na zmiany i rozwój własny;
- asertywność;
- odporność na stres;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
- Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 24.10.2025
Informujemy, że w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie.
Szczegóły znajdują się w Zarządzeniu Nr 76/2024 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 17 września 2024 roku (https://bip.uwm.edu.pl/artykuly/zarzadzenia-rektora/zarzadzenia-rektora-76-2024/).
Podmiot udostępniający: |
Instytut Geodezji i Budownictwa Wydziału Geoinżynierii | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
17 października 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
17 października 2025 12:00 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
17 października 2025 13:37 |