Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika administracyjnego w Katedrze Rehabilitacji i Ortopedii Wydziału Lekarskiego

Status: W trakcie rozstrzygania

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen
     

Główne zadania:

  • Administracyjna obsługa studentów i pracowników Katedry;
  • Obsługa urządzeń i nadzór nad pomieszczeniami i zasobami Katedry;
  • Planowanie oraz rozliczanie zajęć dydaktycznych (pensum) pracowników Katedry;
  • Sporządzanie harmonogramów zajęć oraz informowanie o nich pracowników i studentów;
  • Terminowe wprowadzanie danych do uczelnianej bazy USOS;
  • Rozliczanie zrealizowanych zajęć w systemie USOS (karty wykonania);
  • Przygotowywanie pism, analiz, raportów, recenzji, artykułów oraz opinii i konsultacji medycznych dla kierownika Katedry;
  • Udział w spotkaniach i zebraniach oraz przygotowywanie sprawozdań z ich przebiegu;
  • Administrowanie i systematyczne uaktualnianie strony internetowej Katedry;
  • Prowadzenie ksiąg inwentarzowych;
  • Prowadzenie zestawień prac naukowych i dydaktycznych oraz ich katalogowanie a także wprowadzanie do systemów Biblioteki UWM i na stronę internetową Katedry;
  • W porozumieniu z kierownikiem Katedry współpraca z Dziekanem oraz innymi jednostkami UWM, komisjami i zespołami uczelnianymi oraz czasopismami naukowymi;
  • Udział w pracach organizacyjnych i przygotowawczych uroczystości wydziałowych;
  • Znajomość i przestrzeganie Regulaminu Pracy UWM i  przepisów obowiązujących w UWM;
  • Przestrzeganie tajemnicy służbowej, przepisów  dotyczących przedmiotu działania referenta, terminowość załatwiania spraw oraz dyscypliny pracy, przepisów BHP i przeciwpożarowych;
  • Wykonywanie innych poleceń służbowych kierownika Katedry oraz w porozumieniu kierownika Katedry z Dziekanem i Prodziekanami Wydziału Lekarskiego UWM.
     

Wymagania:

  1. Wykształcenie wyższe, pożądane: prawnicze, administracyjne;
  2. Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem Uczelni;
  3. Znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej oraz RODO;
  4. Znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym.
     

Umiejętności: 

  1. Znajomość pakietu MS-Office,
  2. Obsługi urządzeń biurowych;
  3. Interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  4. Organizowania pracy własnej;
  5. Współdziałania i pracy w zespole;
  6. Działania pod wpływem stresu i presją czasu.
     

Znajomość języków obcych:

  • Język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie.
     

Doświadczenie zawodowe:

  • Staż pracy: min. 1 rok, pożądane doświadczenie w pracy w uczelni publicznej lub administracji;
     

Cechy osobowości:

  • wysoka kultura osobista;
  • dyspozycyjność;
  • komunikatywność;
  • samodzielność, systematyczność, dokładność w realizacji zadań;
  • odpowiedzialność;
  • wielozadaniowość;
  • łatwość wykonywania zadań i skupianie się na celu;
  • elastyczność, sumienność;
  • otwartość na zmiany i rozwój własny;
  • asertywność;
  • odporność na stres;
  • punktualność.
     

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
     

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  • Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  • Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  • Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  • Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  • Termin składania dokumentów upływa z dniem 15.01.2025

Podmiot udostępniający:
Wydział Lekarski
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
8 stycznia 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
8 stycznia 2025 12:17
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
20 stycznia 2025 09:30