UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika administracyjnego w Katedrze Rehabilitacji i Ortopedii Wydziału Lekarskiego
Status: W trakcie rozstrzygania
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Liczba etatów: 1.
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- Administracyjna obsługa studentów i pracowników Katedry;
- Obsługa urządzeń i nadzór nad pomieszczeniami i zasobami Katedry;
- Planowanie oraz rozliczanie zajęć dydaktycznych (pensum) pracowników Katedry;
- Sporządzanie harmonogramów zajęć oraz informowanie o nich pracowników i studentów;
- Terminowe wprowadzanie danych do uczelnianej bazy USOS;
- Rozliczanie zrealizowanych zajęć w systemie USOS (karty wykonania);
- Przygotowywanie pism, analiz, raportów, recenzji, artykułów oraz opinii i konsultacji medycznych dla kierownika Katedry;
- Udział w spotkaniach i zebraniach oraz przygotowywanie sprawozdań z ich przebiegu;
- Administrowanie i systematyczne uaktualnianie strony internetowej Katedry;
- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych;
- Prowadzenie zestawień prac naukowych i dydaktycznych oraz ich katalogowanie a także wprowadzanie do systemów Biblioteki UWM i na stronę internetową Katedry;
- W porozumieniu z kierownikiem Katedry współpraca z Dziekanem oraz innymi jednostkami UWM, komisjami i zespołami uczelnianymi oraz czasopismami naukowymi;
- Udział w pracach organizacyjnych i przygotowawczych uroczystości wydziałowych;
- Znajomość i przestrzeganie Regulaminu Pracy UWM i przepisów obowiązujących w UWM;
- Przestrzeganie tajemnicy służbowej, przepisów dotyczących przedmiotu działania referenta, terminowość załatwiania spraw oraz dyscypliny pracy, przepisów BHP i przeciwpożarowych;
- Wykonywanie innych poleceń służbowych kierownika Katedry oraz w porozumieniu kierownika Katedry z Dziekanem i Prodziekanami Wydziału Lekarskiego UWM.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, pożądane: prawnicze, administracyjne;
- Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem Uczelni;
- Znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej oraz RODO;
- Znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym.
Umiejętności:
- Znajomość pakietu MS-Office,
- Obsługi urządzeń biurowych;
- Interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
- Organizowania pracy własnej;
- Współdziałania i pracy w zespole;
- Działania pod wpływem stresu i presją czasu.
Znajomość języków obcych:
- Język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie.
Doświadczenie zawodowe:
- Staż pracy: min. 1 rok, pożądane doświadczenie w pracy w uczelni publicznej lub administracji;
Cechy osobowości:
- wysoka kultura osobista;
- dyspozycyjność;
- komunikatywność;
- samodzielność, systematyczność, dokładność w realizacji zadań;
- odpowiedzialność;
- wielozadaniowość;
- łatwość wykonywania zadań i skupianie się na celu;
- elastyczność, sumienność;
- otwartość na zmiany i rozwój własny;
- asertywność;
- odporność na stres;
- punktualność.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 15.01.2025
Podmiot udostępniający: |
Wydział Lekarski | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
8 stycznia 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
8 stycznia 2025 12:17 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
20 stycznia 2025 09:30 |