Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Referenta ds. Administracyjnych Biura Rektora w Biurze Rektora

Status: Aktualne

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Referenta ds. Administracyjnych Biura Rektora w Biurze Rektora

 

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • realizacja zadań związanych z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem Władz Uczelni;
  • obsługa administracyjno - biurowa sekretariatu Dyrektora Gabinetu Rektora;
  • organizacja oraz obsługa zebrań i spotkań Dyrektora;
  • organizacja wyjazdów służbowych Dyrektora;
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji związanych z przedmiotem działania jednostki;
  • gromadzenie i przekazywanie Dyrektorowi informacji niezbędnych do rozstrzygania rozpatrywanych spraw;
  • wsparcie administracyjno-biurowe Kierownika Biura Rektora;
  • współudział w obsłudze administracyjno-biurowej sekretariatu Rektora;
  • przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną;
  • obsługa techniczno-administracyjna uroczystości ogólnouczelnianych i innych z udziałem Rektora/Prorektorów, w tym rezerwacja obiektów, nadzór nad ich przygotowaniem i wyposażeniem w niezbędny sprzęt, opracowywanie scenariusza z listą gości do powitania, uzgodnienia z właściwymi służbami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, pożądane: ekonomiczne, administracyjne;
  • znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem szkolnictwa wyższego;
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej;
  • wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.

 

Umiejętności: 

  • znajomość pakietu MS Office;
  • obsługi urządzeń biurowych;
  • umiejętność sporządzania protokołów z obrad i posiedzeń; 
  • interpersonalne i komunikacyjne;
  • precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • analityczne;
  • organizowania pracy własnej; 
  • współdziałania i pracy w zespole;
  • rozwiązywania problemów;
  • działania pod wpływem stresu i presją czasu. 

 

Znajomość języków obcych:

  • Język angielski na poziomie B1/B2.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • doświadczenie związane z realizacją zadań w obszarze administracji min. 1 rok, pożądane doświadczenie w pracy w uczelni wyższej.

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • samodzielność i odpowiedzialność; 
  • elastyczność; 
  • kreatywność;
  • dyspozycyjność;
  • sumienność i dokładność;
  • otwartość na zmiany i rozwój własny; 
  • asertywność;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
     

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5.  Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 09.10.2025 
     

Informujemy, że w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. 

Szczegóły znajdują się w Zarządzeniu Nr 76/2024 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 17 września 2024 roku (https://bip.uwm.edu.pl/artykuly/zarzadzenia-rektora/zarzadzenia-rektora-76-2024/).

 

 

 

Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
1 października 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
1 października 2025 14:09
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
1 października 2025 14:24