Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Referenta w Dziale Inwestycji i Nadzoru Budowlanego

Status: Aktualne

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Referenta w Dziale Inwestycji i Nadzoru Budowlanego

 

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • prowadzenie spraw administracyjnych związanych z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej:

- zakładanie i prowadzenie cyfrowej książki obiektu budowlanego (c-KOB) oraz terminowe dokonywanie wpisów wymaganych przepisami prawa budowlanego;
- prowadzenie monitoringu oraz przygotowywanie umów na przeprowadzenie okresowej kontroli (półrocznej, rocznej i pięcioletniej) stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych będących w zasobach UWM; 
- udostępnianie dla koordynatora/osób wykonujących okresowe kontrole obiektów budowlanych cyfrowej książki obiektu  budowlanego (c-KOB) w celu terminowego dokonania wpisów (wyników z okresowych kontroli);
- prowadzenie monitoringu oraz przygotowywanie umów na przeprowadzenie serwisu urządzeń będących w zasobach UWM podlegających dozorowi technicznemu;
- obsługa portalu eUDT oraz współpraca w tym zakresie z Urzędem Dozoru Technicznego - dźwigi, platformy, suwnice oraz pozostałe urządzenia podlegające dozorowi technicznemu;

  • realizacja zadań w zakresie prowadzenia korespondencji w tym również telefonicznej i mailowej oraz obiegu dokumentów wraz z archiwizacją;
  • prowadzenie ewidencji dotyczącej dokumentacji technicznej znajdującej się w archiwum DIiNB wg zasad obowiązujących w archiwum;
  • prowadzenie rejestru faktur i monitorowania nakładów finansowych dotyczących realizowanych na stanowisku pracy umów  oraz innych spraw związanych z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.

 

Wymagania:

  • wykształcenie średnie;
  • znajomość zagadnień związanych z obsługą administracyjną;
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji związanej z realizacją zadań działu.

 

Pożądane:

  • wykształcenie wyższe administracyjne, techniczne, prawnicze lub ekonomiczne;
  • kursy lub szkolenia z zakresu obsługi administracyjnej oraz obsługi c-KOB;

 

Pożądane:

  • znajomość przepisów prawa budowalnego, ustawy PZP, podstaw prawa cywilnego i administracyjnego, prawa o szkolnictwie wyższym;
  • wiedza z zakresu obowiązków właściciela lub zarządcy obiektu budowalnego oraz wiedza z zakresu realizacji inwestycji.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Doświadczenie związane z realizacją zadań w obszarze administracji – min. 1 rok
  • Pożądane doświadczenie w pracy w administracji publicznej.

 

Znajomość języków obcych:

  • język angielski na poziomie B1/B2.

 

Umiejętności: 

  • dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
  • interpersonalne i komunikacyjne;
  • precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • współdziałania i pracy w zespole;
  • organizowania pracy własnej;
  • działania pod presją czasu.

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • samodzielność, 
  • odpowiedzialność;
  • sumienność i dokładność w realizacji zadań;
  • otwartość na zmiany i rozwój własny;
  • wysoka kultura osobista.


Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 24.12.2025
     

Informujemy, że w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. 

Szczegóły znajdują się w Zarządzeniu Nr 76/2024 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 17 września 2024 roku (https://bip.uwm.edu.pl/artykuly/zarzadzenia-rektora/zarzadzenia-rektora-76-2024/).

 

 

 

Podmiot udostępniający:
Dział Inwestycji i Nadzoru Budowlanego
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
18 grudnia 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
18 grudnia 2025 14:04
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
18 grudnia 2025 14:12