Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni na stanowisku Referenta w Sekcji Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury

Status: Rozstrzygnięto

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • nadzór nad wykonywaniem robót ogólnobudowlanych, dekarskich, ślusarskich,
  • prowadzenie ewidencji prac zleconych i rachunków,
  • prowadzenie prac związanych z dyscypliną pracy, m.in. prowadzenie list obecności pracowników,
  • odbieranie rozmów telefonicznych i przekazywanie zadań/informacji do odpowiednich komórek, 
  • przyjmowanie zleceń na wykonywanie prac związanych z obsługą techniczną obiektów, prac transportowych i innych oraz przekazywanie odpowiednim komórkom organizacyjnym, 
  • prowadzenie racjonalnej gospodarki składnikami majątkowymi będącymi na stanie Działu.

 

Wymagania:

  • wykształcenie: minimum średnie;
  • minimum 4 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim warunek konieczny;

 

Pożądane:

  • doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu,
  • wykształcenie administracyjne,
  • znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem technicznym budynków,

 

Umiejętności: 

  • Znajomość pakietu MS Office;
  • Znajomość obiegu dokumentów;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Zdolność radzenia sobie w sytuacjach stresowych;

 

Znajomość języków obcych;

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem

 

Cechy osobowości:

  • Komunikatywność
  • Sumienność;
  • Punktualność; 
  • Systematyczność;
  • Szybkie dostosowywanie się do zmian w organizacji;
  • Otwartość na zmiany i rozwój własny;
  • Wysoka kultura osobista.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem z dniem 04.11.2024 r.
     

 

 

 

Podmiot udostępniający:
Sekcja Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
17 października 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
17 października 2024 13:24
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
4 grudnia 2024 16:11