Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Referenta w Sekcji Obsługi Gospodarczej i Terenów Zieleni

Status: Rozstrzygnięto

  • Liczba etatów: 1
  • Umowa na zastępstwo
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania na stanowisku:

  • prowadzenie ewidencji prac zleconych i rachunków;
  • prowadzenie prac związanych z dyscypliną pracy, m.in. prowadzenie list obecności pracowników;
  • odbieranie rozmów telefonicznych i przekazywanie zadań/informacji do odpowiednich komórek; 
  • przyjmowanie zleceń na wykonywanie prac związanych  z utrzymaniem terenów zieleni, prac transportowych i innych oraz przekazywanie odpowiednim komórkom organizacyjnym.
  • prowadzenie racjonalnej gospodarki składnikami majątkowymi będącymi na stanie Działu.

 

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie 
  • doświadczenie związane z realizacją zadań w obszarze administracji;
  • znajomość MS Office i swobodnego poruszania się w programach komputerowych;

 

Pożądane:

  • doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu,
  • wykształcenie administracyjne,
  • znajomość zagadnień związanych z pielęgnacją terenów zieleni.

 

Umiejętności: 

  • praktyczne umiejętności komputerowe, praca w Excel, Word;
  • obsługi urządzeń biurowych;
  • interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • organizowania pracy własnej; 
  • współdziałania i pracy w zespole; 
  • działania pod wpływem stresu i presją czasu.

 

Znajomość języków obcych;

  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • staż pracy minimum 4 lata; 

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • samodzielność, systematyczność i odpowiedzialność;
  • sumienność i dokładność;
  • odporność na stres;
  • asertywność;
  • otwartość na zmiany i rozwój własny;
  • dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów;
  • wysoka kultura osobista.


Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 16.06.2024 r.

Podmiot udostępniający:
Sekcja Obsługi Gospodarczej i Terenów Zieleni
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
23 maja 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
23 maja 2024 09:34
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
4 lipca 2024 11:00