Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika gospodarczego w Sekcji Obsługi Gospodarczej i Terenów Zieleni

Status: Aktualne

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika gospodarczego w Sekcji Obsługi Gospodarczej i Terenów Zieleni

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen
     

Główne zadania na stanowisku:

  • utrzymanie porządku i czystości na ulicach, chodnikach, w parku oraz na  placach i zieleńcach na terenie UWM;
  • opróżnianie koszy na śmieci i dbanie o porządek wokół  wystawionych pojemników na śmieci;
  • wykonywanie prac, transportowo-gospodarczych na terenie Uczelni  tj. transport, załadunek i rozładunek mebli, książek, aparatury, urządzeń i ustawianie ich do wskazanych pomieszczeń;
  • koszenie zieleńców sprzętem mechanicznym i ręcznym;
  • usuwanie suchych drzew, krzewów i gałęzi z terenu Uczelni;
  • sadzenie drzew, krzewów, bylin, zakładanie zieleńców i trawników na terenie UWM;
  • pielęgnacja roślin (podlewanie, nawożenie, gracowanie, przesadzanie, pielenie, zwalczanie chorób i szkodników);
  • grabienie liści i wywożenie ich na kompost;
  • przycinanie żywopłotów;
  • w okresie zimowym odgarnianie śniegu z ulic, chodników, schodów i codzienne posypywanie piaskiem;
  • wykonywanie prac związanych z dekoracją Uczelni, obsługą sympozjów, konferencji i zjazdów;
  • dbałość o powierzony sprzęt;
  • znajomość i przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych;
  • znajomość i przestrzeganie regulaminu pracy UWM i innych przepisów  obowiązujących  w Uniwersytecie;
  • wykonywanie innych czynności nie wymienionych wyżej, a zleconych przez przełożonego.

 

Wymagania:

  • wykształcenie zawodowe zasadnicze;
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • mile widziane uprawnienia pilarza drwala;
  • mile widziane prawo jazdy kat. B

 

Umiejętności: 

  • organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole.

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • samodzielność, systematyczność, dokładność i odpowiedzialność w realizacji zadań;
  • sumienność; 
  • wysoka kultura osobista.


Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 15.07.2025 r.
     
    Zgodnie z art.  24. Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów:
    1. Podmiot prawny ustala wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, zwaną dalej "procedurą zgłoszeń wewnętrznych", zgodną z wymogami określonymi w niniejszym rozdziale.
    2. Podmiot, na rzecz którego wykonuje pracę zarobkową mniej niż 50 osób, a także podmioty, o których mowa w art. 23 ust. 5, mogą ustalić procedurę zgłoszeń wewnętrznych.
    3. Podmiot prawny ustala procedurę zgłoszeń wewnętrznych po konsultacjach z:
    1)zakładową organizacją związkową albo zakładowymi organizacjami związkowymi, jeżeli w podmiocie prawnym działa więcej niż jedna zakładowa organizacja związkowa, albo 
    2)przedstawicielami osób świadczących pracę na rzecz podmiotu prawnego, wyłonionymi w trybie przyjętym w podmiocie prawnym, jeżeli nie działa w nim zakładowa organizacja związkowa.
    4. Konsultacje, o których mowa w ust. 3, trwają nie krócej niż 5 dni i nie dłużej niż 10 dni od dnia przedstawienia przez podmiot prawny projektu procedury zgłoszeń wewnętrznych.
    5. Procedura zgłoszeń wewnętrznych wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia podania jej do wiadomości osób wykonujących pracę w sposób przyjęty w podmiocie prawnym.
    6. Osobie ubiegającej się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, lub pełnienia służby podmiot prawny przekazuje informację o procedurze zgłoszeń wewnętrznych wraz z rozpoczęciem rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy.

 

 

Podmiot udostępniający:
Sekcja Obsługi Gospodarczej i Terenów Zieleni
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
8 lipca 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
8 lipca 2025 15:36
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
8 lipca 2025 15:44