Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika administracyjnego w Dziale Gospodarki Nieruchomościami

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • realizacja zadań w zakresie administrowania oraz prawidłowego funkcjonowania obiektu ADMR;
  • zapewnienie mieszkańcom warunków zgodnych z zawartymi umowami i obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
  • dbanie o bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu;
  • reagowanie na potrzeby mieszkańców budynku, nadzór nad powierzoną nieruchomością.
  • prowadzenie oraz aktualizacja ewidencji mieszkańców a także sporządzanie skierowań dotyczących zakwaterowania w obiekcie, udział w Komisji Mieszkaniowej;
  • naliczanie opłat i rozliczanie mediów z tytułu korzystania z pomieszczeń; 
  • dokonywanie zakupów towarów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu;
  • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu w celu utrzymania obiektu w odpowiednim stanie technicznym;
  • przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem swoich obowiązków.

 

Wymagania:

  • wykształcenie średnie; mile widziane wyższe

 

Umiejętności:

  • biegła umiejętność posługiwania się arkuszami kalkulacyjnymi.
  • umiejętność organizowania pracy własnej oraz współdziałania i pracy w zespole.
  • możliwość uzupełnienia kwalifikacji poprzez ukończenie kursów i szkoleń branżowych z zakresu administrowania (zarządzania) obiektem.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • staż minimum rok pracy w administracji  lub w zawodzie administratora.

 

Cechy osobowości:

  • sumienność i dokładność;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętności komunikacyjne

 

Oferujemy

  • możliwość uzupełnienia kwalifikacji poprzez ukończenie kursów i szkoleń branżowych z zakresu wystawiania dokumentów sprzedażowych.
  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

 

Inne informacje

Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty nie będą zwracane.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo 
o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
Termin składania dokumentów upływa z dniem 23.05.2024.
 

 

 

 

Podmiot udostępniający:
Dział Gospodarki Nieruchomościami
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
16 maja 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
16 maja 2024 08:43
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
24 maja 2024 13:45