Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Portiera w Dziale Obsługi Obiektów
Status: Rozstrzygnięto
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Portiera w Dziale Obsługi Obiektów
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
 - Liczba etatów: 1.
 - Wymiar czasu pracy: pełen
 
Główne zadania:
- pełnienie dyżuru zgodnie z opracowanym grafikiem;
 - wydawanie kluczy, kart od pomieszczeń osobom upoważnionym, zakwaterowanym;
 - przyjmowanie opłata za zakwaterowanie, prowadzenie i rozliczanie rezerwacji hotelowych;
 - obsługa kasy fiskalnej, terminali płatniczych;
 - kontrolowanie stanu zabezpieczenia obiektu w trakcie pełnionego dyżuru;
 - obsługa systemów alarmowych, monitoringu, p-poż;
 - kontrolowanie ruchu osobowego;
 - udzielanie niezbędnych informacji dotyczących funkcjonowania domu studenckiego;
 - utrzymywanie stałego porządku na recepcji, holu wejściowym oraz przed budynkiem; usuwanie śmieci, opróżnianie koszy, odśnieżanie dojścia do budynku;
 - kontrola i nadzór nad zgłaszaniem awarii i usterek w obiekcie;
 - wykonywanie innych poleceń kierownika Działu.
 
Wymagania:
- wykształcenie min. zawodowe zasadnicze.
 
Doświadczenie zawodowe:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku portiera lub pokrewnym
 
Umiejętności:
- znajomość obsługi kasy fiskalnej;
 - umiejętność organizowania pracy własnej, zaangażowanie w realizację powierzonych zadań;
 - umiejętność pracy w zespole.
 
Cechy osobowości:
- komunikatywność;
 - otwartość;
 - empatia;
 - asertywność;
 - samodzielność,
 - wysoki poziom odpowiedzialności;
 - sumienność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań;
 - odporność na stres;
 - wysoka kultura osobista.
 
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
 - pełny wymiar czasu pracy;
 - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
 - atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
 - atrakcje kulturalne i sportowe;
 - dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
 - możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
 - preferencyjne pożyczki;
 - możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
 - kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);
 - możliwość pracy hybrydowej
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
 - Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
 
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
 - Złożone dokumenty nie będą zwracane.
 - Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
 - Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
 - Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
 - Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
 - Termin składania dokumentów upływa z dniem 11.09.2025
 
Zgodnie z art.  24. Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów:
1. Podmiot prawny ustala wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, zwaną dalej "procedurą zgłoszeń wewnętrznych", zgodną z wymogami określonymi w niniejszym rozdziale.
2. Podmiot, na rzecz którego wykonuje pracę zarobkową mniej niż 50 osób, a także podmioty, o których mowa w art. 23 ust. 5, mogą ustalić procedurę zgłoszeń wewnętrznych.
3. Podmiot prawny ustala procedurę zgłoszeń wewnętrznych po konsultacjach z:
1)zakładową organizacją związkową albo zakładowymi organizacjami związkowymi, jeżeli w podmiocie prawnym działa więcej niż jedna zakładowa organizacja związkowa, albo 
2)przedstawicielami osób świadczących pracę na rzecz podmiotu prawnego, wyłonionymi w trybie przyjętym w podmiocie prawnym, jeżeli nie działa w nim zakładowa organizacja związkowa.
4. Konsultacje, o których mowa w ust. 3, trwają nie krócej niż 5 dni i nie dłużej niż 10 dni od dnia przedstawienia przez podmiot prawny projektu procedury zgłoszeń wewnętrznych.
5. Procedura zgłoszeń wewnętrznych wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia podania jej do wiadomości osób wykonujących pracę w sposób przyjęty w podmiocie prawnym.
6. Osobie ubiegającej się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, lub pełnienia służby podmiot prawny przekazuje informację o procedurze zgłoszeń wewnętrznych wraz z rozpoczęciem rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy.
Podmiot udostępniający:  | 
                Dział Obsługi Obiektów | ||
Wytworzono przez:  | 
                mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia:  | 
                4 września 2025 | ||
Opublikowano przez:  | 
                Zofia Konopka | ||
Data opublikowania:  | 
                4 września 2025 09:55 | ||
Aktualizowano przez:  | 
                Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji:  | 
                13 października 2025 10:16 |