Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni inspektora nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej w Dziale Inwestycji i Nadzoru Budowlanego

Status: Unieważnione

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania na stanowisku:

  • pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami w zakresie branży teletechnicznej (niskoprądowej) zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym;
  • ocena stanu technicznego budynków, sprawowanie kontroli technicznej utrzymania obiektów budowlanych; 
  • sprawdzanie poprawności realizowanych robót z harmonogramem rzeczowo – finansowym i zakresem umowy; 
  • udział w pracach komisji przetargowych, komisjach odbioru częściowego i końcowego inwestycji; 
  • nadzorowanie robót realizowanych  w ramach projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (np. Unii Europejskiej lub ministerialnych);
  • przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego, 
  • przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia w celu właściwego opracowania specyfikacji warunków zamówienia;
  • przygotowywanie i współtworzenie umów związanych z realizowaną inwestycją; 
  • weryfikacja poprawności i kompletności przygotowania dokumentacji projektowej; 
  • analizowanie zlecenia pod względem kompletności dokumentów formalno – prawnych na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego, łącznie z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie;
  • udział w rocznych przeglądach gwarancyjnych;
  • zlecanie drobnych robót jednostkom wewnętrznym;
  • sporządzanie kosztorysów inwestorskich w przypadku zlecenia robót o niewielkim zakresie, wykonywanych bez dokumentacji projektowej, jak również przygotowanie szacunkowej wyceny prac projektowych;
  • przygotowanie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych oraz prac projektowych w zakresie realizowanych zadań;
  • współpraca z innymi działami UWM.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne;
  • uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub elektrycznych i elektroenergetycznych,
  • przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w branży teletechnicznej;
  • znajomość przepisów prawa budowlanego, prawa pracy, bhp, ppoż, podstaw prawa cywilnego i administracyjnego, w zakresie dot. Branży; 
  • znajomość obsługi programu kosztorysowego Norma Pro/Ekspert; 
  • znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • znajomość obsługi programów do projektowania np.: AutoCAD/IntelliCAD
  • podstawowa znajomość etapów procesu projektowego; 
  • znajomość etapów procesu realizacji inwestycji.

 

Pożądane:

  • mile widziane doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych;
  • uprawnienia projektowe;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

 

Umiejętności:

  • dobra, praktyczna znajomość MS Office;
  • dobra organizacja pracy własnej;
  • wybór właściwej procedury, jej sprawnego zastosowania; 
  • postępowania w przypadku braku określonej procedury.

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • odpowiedzialność, rzetelność, sumienność;
  • umiejętność planowania pracy własnej;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • szybkie dostosowanie się do zmian w organizacji; 
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu;
  • systematyczność działania;
  • umiejętność wyciągania wniosków, logicznego myślenia;
  • szybkość w  podejmowaniu decyzji;
  • kultura osobista;
  • dyspozycyjność.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 31.10.2024.
     

 

 

 

Podmiot udostępniający:
Dział Inwestycji i Nadzoru Budowlanego
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
27 września 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
27 września 2024 13:35
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
16 grudnia 2024 14:34