UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni inspektora nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej w Dziale Inwestycji i Nadzoru Budowlanego
Status: Unieważnione
- Liczba etatów: 1.
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania na stanowisku:
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami w zakresie branży teletechnicznej (niskoprądowej) zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym;
- ocena stanu technicznego budynków, sprawowanie kontroli technicznej utrzymania obiektów budowlanych;
- sprawdzanie poprawności realizowanych robót z harmonogramem rzeczowo – finansowym i zakresem umowy;
- udział w pracach komisji przetargowych, komisjach odbioru częściowego i końcowego inwestycji;
- nadzorowanie robót realizowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (np. Unii Europejskiej lub ministerialnych);
- przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego,
- przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia w celu właściwego opracowania specyfikacji warunków zamówienia;
- przygotowywanie i współtworzenie umów związanych z realizowaną inwestycją;
- weryfikacja poprawności i kompletności przygotowania dokumentacji projektowej;
- analizowanie zlecenia pod względem kompletności dokumentów formalno – prawnych na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego, łącznie z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie;
- udział w rocznych przeglądach gwarancyjnych;
- zlecanie drobnych robót jednostkom wewnętrznym;
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich w przypadku zlecenia robót o niewielkim zakresie, wykonywanych bez dokumentacji projektowej, jak również przygotowanie szacunkowej wyceny prac projektowych;
- przygotowanie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych oraz prac projektowych w zakresie realizowanych zadań;
- współpraca z innymi działami UWM.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne;
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub elektrycznych i elektroenergetycznych,
- przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w branży teletechnicznej;
- znajomość przepisów prawa budowlanego, prawa pracy, bhp, ppoż, podstaw prawa cywilnego i administracyjnego, w zakresie dot. Branży;
- znajomość obsługi programu kosztorysowego Norma Pro/Ekspert;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- znajomość obsługi programów do projektowania np.: AutoCAD/IntelliCAD
- podstawowa znajomość etapów procesu projektowego;
- znajomość etapów procesu realizacji inwestycji.
Pożądane:
- mile widziane doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych;
- uprawnienia projektowe;
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Umiejętności:
- dobra, praktyczna znajomość MS Office;
- dobra organizacja pracy własnej;
- wybór właściwej procedury, jej sprawnego zastosowania;
- postępowania w przypadku braku określonej procedury.
Cechy osobowości:
- komunikatywność;
- odpowiedzialność, rzetelność, sumienność;
- umiejętność planowania pracy własnej;
- umiejętność pracy w zespole;
- szybkie dostosowanie się do zmian w organizacji;
- samodzielność i inicjatywa w działaniu;
- systematyczność działania;
- umiejętność wyciągania wniosków, logicznego myślenia;
- szybkość w podejmowaniu decyzji;
- kultura osobista;
- dyspozycyjność.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 31.10.2024.
Podmiot udostępniający: |
Dział Inwestycji i Nadzoru Budowlanego | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
27 września 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
27 września 2024 13:35 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
16 grudnia 2024 14:34 |