Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni specjalistę w Biurze Kanclerza

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat

 

Główne zadania:

przygotowywanie projektów procedur, regulaminów i pism dotyczących obszaru działań kanclerza i zastępcy kanclerza; 

opracowywanie informacji i raportów dla władz uczelni oraz instytucji zewnętrznych; 

wsparcie kanclerza i pracowników mu podległych w organizacji projektów; 

współpraca z innymi komórkami uczelni w obszarze działań związanych ze zrównoważonym rozwojem;

udział w spotkaniach i pracach zespołów działających w obszarze kompetencji kanclerza;

realizacja zadań związanych z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem Biura Kanclerza i Zastępcy Kanclerza; 

prowadzenie terminarza spotkań;

obsługa administracyjno-biurowa;

prowadzenie rejestrów i ewidencji związanych z przedmiotem działania jednostki;

przestrzeganie i nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów w formie papierowej i elektronicznej;

przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną.

 

Wymagania:

wykształcenie wyższe;
minimum trzy lata stażu pracy;
praktyczne umiejętności komputerowe, praca w Excel, Word;
komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów;
wysoka kultura osobista;
mile widziane: komunikatywność, samodzielność i odpowiedzialność, sumienność i dokładność, odporność na stres, asertywność, otwartość na zmiany i rozwój własny.
 

Oferujemy:

  • wynagrodzenie od 5040 zł do 5880 zł brutto miesięcznie;
  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  • Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  • Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  • Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  • Termin składania dokumentów upływa z dniem 24.09.2023 r.
     

Podmiot udostępniający:
Biuro Kanclerza
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
17 września 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
18 września 2023 10:37
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
9 listopada 2023 15:41