UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika administracyjnego w Centrum Marketingu i Promocji
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa o pracę.
- Liczba etatów: 1.
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- tworzenie i realizacja strategii marketingowych dla jednostek uniwersytetu;
- przygotowywanie treści promocyjnych, dbanie o wizerunek jednostek uniwersytetu;
- bieżąca współpraca z władzami i pracownikami poszczególnych jednostek.
Wymagania:
- zarządzanie profilami firmowymi (w tym obsługa narzędzi do tworzenia kampanii reklamowych) w portalach: Facebook, Instagram, Tik Tok, LinkedIn;
- copywriting (tworzenie i umieszczanie treści na media społecznościowe, strony uniwersytetu, reklamy, broszury informacyjne);
- umiejętność tworzenia podstawowych grafik oraz wykonywania fotografii/filmów do użytku w treściach kierowanych na media społecznościowe (do postów, relacji, rolek);
- przygotowywanie analiz i raportów, umiejętne wyciąganie wniosków;
- współpraca przy organizacji wydarzeń promocyjnych, wyjazdów na targi.
Wymagania mile widziane:
- minimum roczne doświadczenie w pracy związanej z marketingiem;
- wykształcenie wyższe - znajomość dziedziny nauk rolniczych/nauk ścisłych i przyrodniczych (jeżeli takie jest, to prosimy o szersze opisanie swoich doświadczeń w przesyłanych dokumentach).
Oferujemy
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 17.09.2023 r.
Podmiot udostępniający: |
Centrum Marketingu i Promocji | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
10 września 2023 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
11 września 2023 12:50 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
9 listopada 2023 15:38 |