Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni instruktora symulacji medycznej w Zakładzie Dydaktyki i Symulacji Medycznej Collegium Medicum  z Centrum Symulacji Medycznej

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat

 

Główne zadania:

  • Zapewnienie wsparcia merytorycznego oraz technicznego w prowadzeniu zajęć symulacyjnych na kierunku lekarskim;
  • Nadzór nad maksymalnym wykorzystaniem potencjału sprzętu dostępnego w salach symulacji;
  • Nadzór nad utrzymaniem prawidłowego obciążenia sal symulacji i pozostałych sal dydaktycznych oraz współpraca w tym zakresie z prowadzącymi zajęcia i władzami Wydziału Lekarskiego i Szkoły Zdrowia Publicznego;
  • Pomoc w dokumentowaniu trwałości projektu pt. „Program rozwojowy Wydziału Nauk Medycznych (po zm. WL i WNoZ/SzZP) UWM w Olsztynie, w tym realizacji zajęć w salach Centrum Symulacji Medycznej (np. listy obecności, nagrania z zajęć, dokumentacja fotograficzna) oraz archiwizowanie zgromadzonych materiałów na potrzeby rozliczenia 
    i kontroli ww. projektu;
  • Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem ewidencji majątku ZDiSM CM z CSM;
  • Przygotowanie adekwatnego do zaplanowanych zajęć sprzętu w salach symulacyjnych (np. narzędzia chirurgiczne, trenażery), pomoc w przygotowaniu zajęć opartych o scenariusze kliniczne (charakteryzacja pacjenta/fantoma);
  • Pomoc w zakresie technicznej obsługi sprzętu komputerowego, audio-video oraz symulatorów;
  • Dbałość o sprawność wyposażenia elektrycznego, elektronicznego i informatycznego;
  • Uczestniczenie w zajęciach klinicznych z udziałem symulacji, ich monitorowanie oraz analiza prowadzenia scenariuszy i debriefingu;
  • Wsparcie wykładowców w przygotowaniu scenariuszy zajęć w ZDiSM CM z CSM;
  • Udzielanie informacji zwrotnej prowadzącym zajęcia w ZDiSM CM z CSM;
  • Doskonalenie procesu dydaktycznego z wykorzystaniem symulacji medycznej;
  • Tworzenie planów rozwojowych związanych z wykorzystaniem Centrum Symulacji Medycznej;
  • Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej, w tym opisów przedmiotów zamówienia związanych z potrzebami ZDiSM CM z CSM;
  • Prace w komisjach przetargowych i komisjach odbioru przedmiotów zamówienia;
  • Udział w zaplanowanych szkoleniach;
  • Dbałość o mienie ZDiSM CM z CSM.

 

Wymagania konieczne:

  1. Wykształcenie wyższe – preferowane informatyczne, medyczne lub doświadczenie w pracy w centrum symulacji lub placówkach ochrony zdrowia;
  2. Umiejętność obsługi sprzętu komputerowego i elektronicznego, w tym audio-wideo wykorzystywanego podczas zajęć symulacyjnych;
  3. Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  4. Doskonała organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, dokładność;
  5. Chęć stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje:

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 22.09.2023 r.

 

Podmiot udostępniający:
Wydział Lekarski
Wytworzono przez:
dr hab. n. med. Leszek Gromadziński, prof. UWM
Data wytworzenia:
31 sierpnia 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
1 września 2023 08:56
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
9 listopada 2023 15:36