Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie  zatrudni starszego specjalistę na Wydziale Rolnictwa i Leśnictwa w Katedrze Chemii

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  • realizacja zadań administracyjnych z zakresu gospodarki finansowej oraz działalności naukowo-dydaktycznej katedry;
  • organizacja i obsługa posiedzeń Zespołu ds. Dyscypliny Nauki chemicznej, w tym sporządzanie harmonogramu obrad, opracowywanie i sporządzenie projektów uchwał oraz prowadzenie sprawozdawczości;
  • koordynacja i administracja działań z zakresu aktywności naukowo-badawczej pracowników Katedry Chemii, aktualizowanie informacji odnoszących się do działalności naukowo-badawczej pracowników katedry umieszczanych na stronie internetowej Katedry Chemii oraz Zespołu ds. Dyscypliny Nauki chemicznej;
  • przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji i pism dotyczących katedry oraz zleconych przez kierownika katedry; prowadzenie dokumentacji pracowników katedry w zakresie ewidencji czasu pracy;
  • obsługa programów i systemów informatycznych dedykowanych nauce (Pol-ON i inne) oraz weryfikacja i bieżące uaktualnienie danych w nich zawartych;
  • regularne monitorowanie BIP i upowszechnianie wśród pracowników katedry aktów prawnych oraz decyzji kolegialnych i jednoosobowych;
  • sporządzanie umów cywilno-prawnych w zakresie objętym realizacją zadań katedry oraz prowadzenie ich rejestru;
  • zabezpieczenie dokumentacji dotyczącej realizacji powierzonych zadań;
  • administrowanie majątkiem Katedry Chemii;
  • wsparcie w realizacji laboratoryjnych zajęć dydaktycznych dla studentów z przedmiotów z zakresu chemii;
  • udział w organizacji przedsięwzięć związanych z działalnością naukowo-badawczą katedry.

 

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: 

  • wyższe wykształcenie (dziedzina nauki ścisłe i przyrodnicze lub pokrewne),
  • preferowany posiadany stopień naukowy (wykształcenie wyższe III°) w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych lub pokrewnych.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem szkolnictwa wyższego;
  • znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym;
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej;
  • umiejętności komputerowe (w tym edytora tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych itp.); sporządzanie dokumentacji administracyjnej, organizowanie pracy własnej, współdziałanie i pracy w zespole, działania pod wpływem stresu i presja czasu.
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym.
  • Doświadczenie zawodowe związane z realizacją zadań w obszarze administracji  (min. 2-3 lata).

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 31.08.2023 r.

 

Podmiot udostępniający:
Wydział Rolnictwa i Leśnictwa
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Krzysztof Jankowski
Data wytworzenia:
16 sierpnia 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
17 sierpnia 2023 16:41
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
9 listopada 2023 15:34