Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni starszego specjalistę na Wydziale Rolnictwa i Leśnictwa w Katedrze Chemii
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Wymiar czasu pracy: pełen etat
Główne zadania:
- realizacja zadań administracyjnych z zakresu gospodarki finansowej oraz działalności naukowo-dydaktycznej katedry;
- organizacja i obsługa posiedzeń Zespołu ds. Dyscypliny Nauki chemicznej, w tym sporządzanie harmonogramu obrad, opracowywanie i sporządzenie projektów uchwał oraz prowadzenie sprawozdawczości;
- koordynacja i administracja działań z zakresu aktywności naukowo-badawczej pracowników Katedry Chemii, aktualizowanie informacji odnoszących się do działalności naukowo-badawczej pracowników katedry umieszczanych na stronie internetowej Katedry Chemii oraz Zespołu ds. Dyscypliny Nauki chemicznej;
- przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji i pism dotyczących katedry oraz zleconych przez kierownika katedry; prowadzenie dokumentacji pracowników katedry w zakresie ewidencji czasu pracy;
- obsługa programów i systemów informatycznych dedykowanych nauce (Pol-ON i inne) oraz weryfikacja i bieżące uaktualnienie danych w nich zawartych;
- regularne monitorowanie BIP i upowszechnianie wśród pracowników katedry aktów prawnych oraz decyzji kolegialnych i jednoosobowych;
- sporządzanie umów cywilno-prawnych w zakresie objętym realizacją zadań katedry oraz prowadzenie ich rejestru;
- zabezpieczenie dokumentacji dotyczącej realizacji powierzonych zadań;
- administrowanie majątkiem Katedry Chemii;
- wsparcie w realizacji laboratoryjnych zajęć dydaktycznych dla studentów z przedmiotów z zakresu chemii;
- udział w organizacji przedsięwzięć związanych z działalnością naukowo-badawczą katedry.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe wykształcenie (dziedzina nauki ścisłe i przyrodnicze lub pokrewne),
- preferowany posiadany stopień naukowy (wykształcenie wyższe III°) w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych lub pokrewnych.
Doświadczenie zawodowe:
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem szkolnictwa wyższego;
- znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym;
- znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej;
- umiejętności komputerowe (w tym edytora tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych itp.); sporządzanie dokumentacji administracyjnej, organizowanie pracy własnej, współdziałanie i pracy w zespole, działania pod wpływem stresu i presja czasu.
- Język angielski na poziomie komunikatywnym.
- Doświadczenie zawodowe związane z realizacją zadań w obszarze administracji (min. 2-3 lata).
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 31.08.2023 r.
Podmiot udostępniający: |
Wydział Rolnictwa i Leśnictwa | ||
Wytworzono przez: |
prof. dr hab. Krzysztof Jankowski | ||
Data wytworzenia: |
16 sierpnia 2023 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
17 sierpnia 2023 16:41 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
9 listopada 2023 15:34 |