Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika niebędącego nauczycielem akademickim na stanowisku specjalisty w Centrum Marketingu i Mediów

Status: Rozstrzygnięto

  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen.

Główne zadania:

  • tworzenie i realizacja strategii marketingowych dla jednostek uniwersytetu,
  • przygotowywanie treści promocyjnych, dbanie o wizerunek jednostek uniwersytetu,
  • bieżąca współpraca z władzami i pracownikami poszczególnych jednostek.
     

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • zarządzanie profilami firmowymi (w tym obsługa narzędzi do tworzenia kampanii reklamowych) w portalach: Facebook, Instagram, Tik Tok, LinkedIn;
  • copywriting (tworzenie i umieszczanie treści na media społecznościowe, strony uniwersytetu, reklamy, broszury informacyjne);
  • umiejętność tworzenia podstawowych grafik oraz wykonywania fotografii/filmów do użytku w treściach kierowanych na media społecznościowe (do postów, relacji, rolek);
  • przygotowywanie analiz i raportów, umiejętne wyciąganie wniosków;
  • współpraca przy organizacji wydarzeń promocyjnych, wyjazdów na targi.

 

Wymagania mile widziane:

  • minimum roczne doświadczenie w pracy związanej z marketingiem;
  • znajomość dziedziny nauk rolniczych/nauk ścisłych i przyrodniczych.

Oferujemy:

  1. Stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  2. Pełny wymiar czasu pracy;
  3. Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  4. Atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  5. Atrakcje kulturalne i sportowe;
  6. Dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  7. Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  8. Preferencyjne pożyczki;
  9. Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  10. Kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
     

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 26.07.2023 r.
     

 

Podmiot udostępniający:
Centrum Marketingu i Mediów
Wytworzono przez:
mgr Michał Orłowski
Data wytworzenia:
16 lipca 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
17 lipca 2023 09:05
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
9 listopada 2023 15:30