Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Koordynatora WP2 („Działania pilotażowe mające na celu zdefiniowanie, poprzez podejście „w terenie”, ograniczeń i możliwości dla łańcuchów wartości”) w projekcie międzynarodowym programu Interreg Central Europe, realizowanym w Centrum Biogospodarki i Energii Odnawialnych

Status: Rozstrzygnięto

  1. Umowa o pracę na czas określony.
  2. Wymiar czasu pracy: 0,25 etatu.

Główne zadania:

  • Koordynacja zadania WP2 – „Działania pilotażowe mające na celu zdefiniowanie, poprzez podejście „w terenie”, ograniczeń i możliwości dla łańcuchów wartości”.
  • Realizacja projektu zgodnie z wnioskiem projektowym.
  • Uczestnictwo w spotkaniach projektowych.
  • Przygotowywanie raportów rocznych i raportu końcowego.
  • Bieżące zarządzanie zadaniem, w tym podział obowiązków i nadzór nad ich wykonaniem oraz gromadzenie i porządkowanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizacji zadnia.
  • Kontakt z Kierownikiem Projektu dotyczący bieżącej realizacji projektu.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • minimum 10-letni udokumentowany staż pracy;
  • znajomość zagadnień związanych z tematem Zadania WP2 „Działania pilotażowe mające na celu zdefiniowanie, poprzez podejście „w terenie” ograniczeń i możliwości dla łańcuchów wartości”;
  • znajomość j. angielskiego na poziomie bardzo dobrym;
  • bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office;
  • udokumentowane doświadczenie w pracy w projektach, najmniej 1 projekcie krajowym oraz 1 międzynarodowym;
  • terminowość i prawidłowość realizacji powierzonych zadań w projekcie.

Oferujemy:

  • Stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę.;
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
  • Atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze.
  • Atrakcje kulturalne i sportowe.
  • Dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Preferencyjne pożyczki.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.).
  • Kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
  4. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 19.07.2023 r.

 

 

 

 

Podmiot udostępniający:
CENTRUM BIOGOSPODARKI I ENERGII ODNAWIALNYCH UWM
Wytworzono przez:
inż. Anna Sadowska
Data wytworzenia:
11 lipca 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
12 lipca 2023 10:55
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
9 listopada 2023 15:28